Thursday 27 August 2009

♥ Jika Aku Jatuh Hati ♥




Jika aku jatuh cinta pertemukanlah cinta sejati yang merupakan jodoh untuk ku....!
nie ayat aku ayat dalam youtube nie aku tak dapat bila sekali dengar syahdu jek
tapi ada bersebab mengapa kita menemui cinta yang salah sebelum bertemu
dengan jodoh kita.....
percaya tak kadang kala jodoh kita adalah musuh ketat kita...?
kadang kala bersusah payah dan berjauhan mencari akhirnya orang yang depan mata
kita ini adalah jodoh untuk kita.....
mesti akan kata tak perlu mencari jauh-jauh depan mata nie sudah ada...
kalau taw kahwin dengan dia nie kan senang dah berderet anak aku
tapi itu lar orang kata jodoh pertemuan semuanya di tanganNYA
kita hanya merancang tapi Dia yang menentukan semuanya......

ok semua aku dah dapat ayat-ayat dari youtube itu....!!!


Ya ALLAH…
JIKA AKU JATUH CINTA…
CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG
YANG MELABUHKAN CINTANYA PADAMU
AGAR BERTAMBAH KEKUATANKU MENYINTAIMU

Ya MUHAIMIN
JIKA AKU JATUH HATI
IZINKANLAH AKU MENYANTUH HATI SESEORANG
YANG HATINYA BERTAUT PADAMU
AGAR TIDAK TERJATUH AKU DALAM JURANG CINTA NAFSU

Ya RABBANA
JIKA AKU JATUH HATI
JAGALAH HATIKU PADANYA AGAR TIDAK
BERPALING DARI HATIMU

Ya RABBULIZZATI
JIKA AKU RINDU
RINDUKANLAH AKU PADA SESEORANG
YANG MERINDUI SYAHID DIJALAN MU

Aina Narmien Othman: Ya ALLAH
JIKA AKU MENIKMATI CINTA KEKASIHMU
JANGANLAH KENIKMATAN ITU MELEBIHI KENIKMATAN
INDAHNYA BERMUNAJAT DISEPERTIGA MALAM TERAKHIMU

Ya ALLAH
JIKA AKU JATUH ATI PADA KEKASIHMU
JANGAN BIARKAN AKU TERTATIH DAN TERJATUH DALAM
PERJALANAN PANJANG MENYERU MANUSIA KEPADAMU

Ya ALLAH
JIKA KAU MENGHALALKAN AKU MERINDUI KEKASIHMU
JANGAN BIARKAN AKU MELAMPAUI BATAS
SEHINGGA MELUPAKAN AKU PADA CINTA HAKIKI
DAN
RINDU ABADINYA HANYA KEPADAMU…
AMIN….

hayati lah kata-kata yang puitis ini

No comments:

Post a Comment