Friday 21 April 2017

Tukar Instagram Pulak

Tadi aku tukar instagram makeup
ikutkan aritu dah buat tapi aku balik semula use yang lama
so lelama aku macam tak de napsu nak post apa-apa
sebab asyik lupa jek

Aku rasa baik tukar instagram baru then buat watermark
sebab aku tengok banyak buat watermark pasal kebanyakkan
gambar mereka dicuri oleh manusia yang tak bertanggungjawab
then jadikan as gambar mereka sendiri

Just start new kira macam start new life gitukkkk
nanti yang lama just private kan jek
then just using yang baru lepas tu kira main ler
gambar throw back sebab now aku bukannya selalu
beli makeup and main makeup huhuhu

Lagi pun aku memang ada niat nak tukar baru
cuma tu lah sekejap nak pakai lama sekejap nak pakai baru
last-last sendiri yang confuse :p

So just change my instagram makeup yeaayyy
rasa macam nak tukar username twitter jek lah
tapi tak ada pulak idea nak tukar nama apa hehehehe


Tu yang sementara menunggu settle update blog sekejap
ohhh blog i miss you so muchhhh...!!!

No comments:

Post a Comment