Sunday 16 April 2017

Bye Bye Umobile


Masa birthday aku aritu umobile dengan kejamnya menamatkan
no 2303 aku Ya Allah stressnya atas sebab dah 3 bulan aku
tak top hahahha nak top up tapi hmmm asyik lupa jek
so birthday present aku umobile kasi cut number

Kebetulan pak tam registerkan no redone so ada lah back up
tapi whatsapp aku still using old number
disebabkan pagi tadi aku update software handphone
sekali whatsapp aku tak boleh bukak
actually lepas update keluar so aku ingat maybe not responding
macam selalu

Tak koser nak layan aku ignore jek lah
so lepas magrib bila aku nak whatsapp kakak baru aku perasan
yang whatsapp number umobile dah tak boleh use anymore
dalam erti kata lain bye bye whatsapp umobile :(
aku belom deleted account tu so tak boleh nak diselamatkan

Just biarkan jek hmmm jenuh jugak nak whatsapp yang lelain
nak bagitaw yang aku dah tukar no segala bagai hahahaha
rasanya just bagi kat fad jek kot yang kawan lelain aku tak bagi
malas ahh nak semakkan whatsapp aku :p

Disebabkan tak deleted account tu so aku agak ermmmm
nasib baik aku pakai profile picture gambar baby
aritu ingat nak deleted use new tapi pasal urusan sekolah
yayaz so aku malas nak inform dengan cikgu yayaz
malas nak itu ini but now hahhahaha padan muka aku

Tak pe lah now dah senang use semuanya sama
so tak de lah call message number sama sekali whatsapp
number lain huhuhu

Now aku nak kena hafal no redone
dah lah aku mengambil masa yang lama untuk hafal number
jenuh jugak asyik nak carik no sendiri tak pe lah lelama
baru okey kot macam selalu

Ingat nak beli lagik pasal aku suka terrer thursday tu tapi malas
sebab leceh nak top up then nak use sampai 2 number
tak payah lah just use 1 number jek

So bye bye umobile
dah puas pakai dapat ticket hello kitty town, 2 kali starbucks
and lagik apa ehh lupa dah :p

Lepas nie dah tak use anymore and no more terrer thursday
so hanya sampai setakat tu jek last redem air starbucks
belom sempat redem 10% starbucks dengan apa ntah yang jual
kat jusco tu kira burn lah baru ingat nak beli muffin :p

Rezeki setakat tu jek kira aku pakai umobile sejak
21.03.2016 sampai lah 23.03.2017
setahun jugak lah pakai and 3 kali tukar number phone
memula pasal tak faham internet then tukar lepas tu pakai
sampai raya then rezeki jumpa number birthday 2303
apa lagik tukar lah dah dapat number yang diidam-idamkan
yang second tu just dapat tarikh lahir 90 jek

So itu lah sejarah dengan umobile now dah pakai redone


No comments:

Post a Comment