Saturday 29 April 2017

Impian Dan Idaman

Ini lah dia idaman kalbu ku clarisonic mia 2
dari before GST ingat nak beli sampai lah after GST
tak mampu untuk beli :(
ohh duit datang lah cepat dapat lah aku beli idaman kalbu ku ini

Dulu baru RM550 now dah RM619 tak mustahil akan datang
harga akan naik lagik kalau ada duit aku terus beli before harga
makin over naik dan naik dan naik

Kalau dapat aku nak beli color PINK
antara nie 2 color jek lah kalau boleh tapi tak taw lagik
jangan time duit dah cukup bila nak beli color PINK tak ada
boleh nangis woooo.....

Entah lah dari first time nampak kat youtube terus in love
tapi tu lah duit tak de untuk beli yang nie
duit yang ada harus diperuntukkan ke benda yang lain
sebagai contoh bill-bill, makan minum, ubat-ubatan
so kena lah ketepikan dulu niat nak beli....

Insya Allah andai ada duit lebih memang aku nak sangat beli
moga Allah makbulkan dan permudahkan untuk aku beli..
Amin Amin Ya Robbal Alamin....

Bila lah agaknya mampu menjadi milik ku.....
yang nie kena charger using plug aku rasa lagik better
kalau use battery bila battery low pusingan pon jadik slow
nak kena beli battery lagik lelama rasa macam sama jek lah
tapi tu lah tak taw sama ada boleh untuk dimiliki atau pon
sekadar boleh untuk dilihat sahaja....

Tapi aku masih berharap agar ianya mampu dimiliki
ohhh clarisonic mia 2 please wait for me...
err PINK CLARISONIC MIA 2 please wait for me
hah baru betol...!!

No comments:

Post a Comment