Sunday 9 April 2017

Suka Silent Phone

Bayangkan bibik yang dulu kerja zaman tahun 2008 sampai 2010 bibik
yang sentiasa jaga kitaorang bibik yang selalu cakap dia sayang kitaorang

Masa aku sakit dia jaga aku betol-betol bila aku sakit kepala dia urutkan
teman aku tido malam-malam teman aku bangun pergi toilet hahaha kelakar
pulak ingat balik

Dia masih ingat aku suka silentkan phone now ada vibrate entah lah sejak
jaga opiyah phone aku bila malam mesti vibrate lepas tu bila tidur aku lupa
nak normalkan balik hahaha tu jek lah

And tak percaya jumpa balik kat fb last jumpa bibik susan masa raya 2012
dia datang kerja balik kat Malaysia dia nak kerja balik dengan mum tapi
masa tu dah amek bibik dina so tak boleh lah

Dia carik satu per satu nama aku dengan kakak tapi tak jumpa last dia
jumpa masa carik nama pak tam kebetulan pak tam guna nama dia penuh
dengan gambar dia so dapat lah jumpa balik

Dia jaga yayaz dari lahir sampai 1 tahun lebih then balik indon now yayaz
dah besar dah nak masuk 8 tahun kejap jek masa berjalan kan

Kelakar lah bibik ingat lagi aku suka silentkan phone entah lah memang
hobi padahal memang tak ada sesiapa pon selalu call tapi best hahaha

Hmmm kenangan lalu ada yang pahit ada yang manis...!!!

Tapi boleh dikatakan kenangan manis tu menyebabkan kebencian mula berputik..
geram rasa macam nak maki nak hentam tapi entah lah susah nak cakap....

No comments:

Post a Comment