Tuesday 11 April 2017

I'm Super Duper Happy


Betapa happynya hidup aku bila aku dapat balik use my old account
hmm akhirnya that women unfollow aku haishh riang sungguh rasanya
hahaha nak unfollow mum tak kasi katanya biar lah but that my
account so sayang okey nak deleted :(

Account tu aku create dari 2014 tapi tu lah ada jek tak kena
susah jugak bila add reramai then susah untuk upload
anything yang aku suka and paling worst bila aku tak boleh nak
tag sesiapa yang aku suka

Just kena cover and tak nak kantoi
lelama fed up okey...
dulu i just tak pe lah i create baru kekonon nak jaga hati orang
tapi lelama ahhh lantak lah aku block mana-mana yang aku rasa
tak perlu untuk tengok life aku

Now aku makin kejam muahahahhaha
and aku terus use balik tukar username tukar gambar
block mana yang perlu ahhhh i got back my life
and aku ada post my private instagram yeaayyy
walaupon tak perlu sebenarnya tak saja gedik :p

Happy sesangat siap joget-joget then aku upload gambar
buat caption aku dapat balik my old account hahahahha
entah haper haper jek kan...

Tapi tak pe nanti boleh edit then post benda lain kekonon
padahal kat fb dah post benda tu
yes aku share link dengan fb sama seperti kawan-kawan
yang lain buat sebab aku rasa macam normal untuk buat tu
cuma kat twitter jek tak buat sebab malassssss

Yeaayyy i'm super duper happy....
bebas nak buat apa saja
bebas nak post apa saja yang aku nak
bebas nak tag sesiapa saja

Just biar lah aku dengan hidup aku dengan life aku
tak perlu nak menyebuk...!!!
taw tak betapa tenangnya hidup aku block manusia yang suka
tikam belakang even kau tu sedara aku mahupon ipar...
aku dah malas nak teruskan melihat drama swasta ciptaan mereka
kekadang sakit sangat hati siap cakap kalau korang kena mungkin
korang akan rasa apa yang kitaorang rasa

But gasak lah ehhh yang penting dapat use balik old account
and can upload balik paling penting ada few cousin yang okey
tak tikam belakang

I'm freeee........

No comments:

Post a Comment