Saturday 8 April 2017

Movie Date


Yayaz request nak tengok wayang cerita boss baby rengek mintak
then pak tam cuma cuti on friday so impian yayaz termakbul
disebabkan harga ticket mahal so aku dengan kakak decide
yang kita nak merayap so pak tam dengan yayaz tengok movie

Pak tam nak bawak sofea masuk tengok wayang so tadaa
berempat actually berlima disebabkan sofea still 11 bulan
belom setahun so apa lagik dukung lah bukannya boleh
duduk sendiri hahahha

Ingat nak pergi kol 2 petang sekali full then tengok kol 7 malam ada
so okey lah try booking online tak boleh asyik error jek sabo jek lah
kol 5:30 petang keluar rumah

Yang sadisnya tempat yang kita tengok kosong masa kol 1 lebih
bila sampai counter semuanya full so nak tak nak duduk paling depan
muahahha padahal depan tu lah yang paling nak elakkan
sebab mendongak tapi masa masuk okey lah tak dongak sangat
plus selesa maybe sebab ada sofea so tak de lah sofea
usik kerusi depan or kacau rambut orang hmmm
sofea obses dengan rambut kalau dapat standby kena tarik

Not bad cerita boss baby kelakar nasib baik best and tak boring
kalau tak sure mengantuk hahahaha pelik jugak apesal full
rupanya cerita best hmm not bad

Aku nak tengok beauty and the beast sekali ticket dia over mahal
and the best part seat atas rm20 seat bawah rm18
aikk bukan dulu atas bawah sama harga ker
tgv sekarang memang mahal ker
last aku tengok wayang 2012 cerita madagascar
see betapa lamanya aku tak jejak wayang kalau tak dulu every month
mesti adalah dalam 4 ke 5 kali hmmm


Sementara menunggu aku pergi laneige rederm free trial pack
promoter dia sangat best and tak kerek
before this haishh nanti lah aku story ehhh

Nak beli popcorn kena use cash sahaja
dulu kalau pergi movie mesti beli air yang besar then bawak balik
use kat rumah now gelas besar tu pon dah tak ada lagik
and pihak dorang pon dah tak keluarkan lagik
aku suka style popcorn tu dorang masukkan dalam macam bag
then nak makan baru koyakkan

Kalau dulu kan pakai mangkuk so asyik tumpah jek
tapi dulu lagik banyak now dah sikit
popcorn wayang adalah sangat sedap bau jek dah mengoda
dulu below rm10 dapat air dengan popcorn now hmmmmm
sendiri mau ingat :p


Bila earphone lama aku buat perangai masa birthday aku
tetiba sebelah kanan "R" asyik sangkut sangkut lepas tu
telinga aku terus rasa macam block perghhh huru hara seketika
before nie okey tapi lepas tingkap kena ketuk earphone terus problem
hmmm ada jugak kena sekel nie taw grrrr

Pergi daiso beli yang sama patern
i love this patern sesuai untuk telinga aku
aku tak suka yang jenis sumbat macam silikon asyik terkeluar jek
so nie kira holy grail earphone lah hahhaha
dulu punya lagik panjang dalam 3m kalau tak silap
now beli yang pendek and color blue carik pink tak ada lah pulak hmmm

Tadi dah test yeaayyy can use both clear wahhh amannya hidup
lepas si R cannot berfungsi aku just use L so tak berapa nak syok
tapi okey lah use dengan aman damai
sampai lah beberapa hari kemudian lepas plug in tak de suara
kena adjust wayar and pusing pusing baru okey grrrr
masa tu i need go daiso

Dulu RM5.30 now RM5.90 lepas nie tak taw berapa pulak
aku malas nak beli yang jual kat smart confirm mahal and tak sedap
untuk di pakai yang nie just nice perfect buat telinga aku harga pon below 

than rm10 kat smart dulu aku pernah tengok harga rm20++
so kalau pergi daiso banyak aku boleh beli earphone simpan stock :p

Wayang habis kol 8:50 malam so ingat nak pergi shell out
kekonon nak celebrate birthday sofea tempat yang sama aritu
aku celebrate birthday sekali dah kelam kabut sampai sana
semuanya dah habis then dorang kata nak beli tapi ikan tu tak
dapat seperti dalam menu hmmm tak mo lah
 


Perut dah lapar kakak call tanya ada lagik tak bakar-bakar
then ada sampai tengok ada yang dah habis tapi ayam daging
udang still ada lagik so okey lah makan perut pon dah lapar
makan popcorn bukannya kenyang grrrr

Sampai pon dah kol 11 lebih malam
gedebak gedebuk makan sedar tak sedar ehh dah kol 12 tengah malam
fuhhh sampai kita makan sambil pekerja dorang bersihkan apa yang patut

Settle makan semua tengok jam perghh dah nak kol 1 pagi giler ahhh
masa balik kakak singgah belikan makan laki dia
so sampai rumah kol 1 lebih pagik
dalam kepala bersihkan makeup secepat dan sepantas yang boleh
pakai makeup memang best nak bersihkan tu adeyy malas

Now aku update blog sambil bukak aircond and kipas
muahahhaha kasi sejuk badan ehh lupa lampu pon bukak
malas betol nak bangun tutup lampu tutup kipas
kalau boleh gunakan remote control untuk tutup fuhh best
hahahha berangan jek lah

No comments:

Post a Comment