Wednesday 19 April 2017

Perlu Ke Letak

Nuffnang aku dulu still ada kat blog lama
aku tak taw sama ada nak letak kat blog nie atau pon
tak perlu hmm entah lah
rasa macam nak letak tapi malas boleh gitukk..??

Ala bukannya ada beratus-ratus pon baru ada RM8
hahhaa daftar pon 2011 until 2014 jek aku active
entah lah aku sayang blog tu tapi aku tak boleh nak
teruskan sebab kalau aku teruskan memory lama
akan berjoget-joget aku cuba nak move on sebenarnya
sebagaimana mereka lupakan kami macam gituk lah
aku cuba nak melupakan mereka

Kenangankan dah bermacam-macam kat dalam tu
banyak kisah gembira kenangan tengah makan sekali
hujan turun kelam kabut carik tempat berteduh
siap angkut meja :(
aku taw mereka dah lupakan tapi aku nie hah
asyik ingat jek macam susah nak melupakan kenangan tu

Tak adil rasanya kalau aku sentiasa ingat mereka
tapi mereka dah melupakan kami
sangat tidak adil...!!!

Back story hmm rasanya macam nak letak balik nuffnang
tapi aku macam malas nak main coding
dah lah susah nak bukak laptop asyik tak menyempat jek
bukak pon bila ingat nak buat kerja hahaha
tu pon kekadang settle kerja terus off balik
so nak bukak blog pon tak menyempat :p

Hari nie seharian kena period cramps
semua kerja tak buat lepas tu susah nak tolong mum
jemur kain angkat kain lipat kain
makan ubat tapi macam tak kurang letak minyak panas
still ada lagik mata asyik mengantuk jek

Bila cramps jek semua serba tak kena
asyik nak tekan perut jek secara mengiring untuk menahan sakit
tapi dalam menahan sakit sempat lah tengok tutorial makeup
hahhaha ala-ala terapi untuk menahan sakit lah gitukkk

Ala lama tak main makeup kan best boleh main makeup
sejak bermenjak nie aku dah tak ada masa untuk main
dengan makeup lepas tu selfie hahahhaha
tak pe sikit hari jek lepas nie okey semula

I miss you makeup ^_^
bye ahhh....

No comments:

Post a Comment