Wednesday 26 April 2017

Free Pretzel Auntie Anne's


Alhamdulilah dapat free pretzel daripada auntie anne's
kali nie bukan dari umobile tapi apps my samsung
kat situ banyak jugak lah item beli air jco dapat free donut
tapi tu aku tak redeem nanti-nanti lah....

Disebabkan few jek dapat so aku amek chocolate mint
yumm yummm kalau pergi auntie anne's aku mesti beli yang
cheese sausage sedap giler ko tapi now tu over bajet
next time boleh muahahhaha

Lagi satu yang macam stick then tuang chocolate pon sedap
kira semua sedap lah harga pon sedap jugak :p
ehhh jadik extra sedap pasal chocolate jek
selain chocolate dengan cheese sausage tak sedap huh..!!!

So apps sekarang nie suka kasi free makan ehh
dulu umobile now samsung pulak lepas nie siapa pulak
and aku guna no umobile daddy untuk redeem free yeayyy
tak taw esok apa yang umobile nak kasi ^_^

Disebabkan masa panas makan tekak tak sedap
badan huru hara so just makan sikit jek bawak balik
bila badan feel better baru habiskan
ohhh badan kenapa lah buat perangai..

Ingat nak restock wonder pore toner kat etude house
sekali pergi etude house tutup then aku syak tutup habis
sebab nama facebook, instagram dengan website pon
dah tukar so aku stress dok fikir nak guna korean skincare
yang mana yang best

Bila aku message tanya katanya kat city square ada
so KSL dengan Bukit Indah dah tutup kot
aku syak tak dapat target sales sebab kat hermo dengan althea
lagik murah okey so orang beli kat sana
cuma aku jek tak suka beli online...

Hmmm next nak purchase cheese sausage lah.....
ala yang aritu jadik viral kekonon ada nama anjing tu
yang tu sangat sedappppp


No comments:

Post a Comment