Thursday 20 April 2017

Seram: Si Putih Lalu

Kalau nak lalu tu boleh tak time semua penghuni dah tidur
bikin jantung macam nak rabak siakkkk
nasib baik dapat control diri so rilex jek

Maybe time dia kot pasal dah kol 1 lebih pagi kan
but heyyy nie rumah aku why kau nak menyemak..???

Aku amek ubat mum dalam almari
disebabkan aku nak cuci cuci so aku nak settlekan cepat
tengah amek ubat mum pusing nak letak kat meja
aku ternampak sesuatu yang tingkap

Bayangan putih tinggi kurus macam lelaki
zasss berjalan bukan main laju
aku macam errrrr apa lah pasal boleh nampak
dah lah nak tukar pad nak kencing kenapa kepohhhhh
nak lalu..!!!!

Disebabkan mum tidur aku tak nak kejut just diamkan jek
kang esok lusa aku baru bukak cerita
padahal daddy belom tidur tapi aku tak nak cakap sebab
tak nak nampak sekali lagik

Please lah ehhh jangan nak menyemak

No comments:

Post a Comment