Thursday 4 August 2016

Lepaskan Gian Sekejap

Disebabkan dapat duit raya so pe lagik mehh lepaskan gian beli makeup :p

Tukar 50 dollar dapat lah RM143 tu pon tukar kat jusco kalau tukar kat Singapore dapat tinggi sikit muahahaha tak menyabo macam nie lah

Aku dah pasang angan-angan nak beli lip cream NYX ramai kata best and selalu susah nak dapat stock

Pergi sephora tapi lupa bawak card kelakar kan T.T

Nasib baik dapat guna memula SA tanya ingat no phone dah tukar banyak kali mesti lah tak hengat then dia tanya lagik ingat email yes ofcoz i ingat :p

Yang bestnya stock lip cream banyak rambang mata okey nak pilih color apa rasa macam nak jek beli semua habiskan duit tapi tak boleh lah

Pilih punya pilih dapat jugak cekop 2 ketol ^_^

Color code Milan si yayaz pilihkan manakala code san apa ntah aku pilih color bottle pon lebih kurang sama kan

Aku tak berani amek color nude dengan color dark brown or purple scary tengok muka sendiri :(

Lepas dah settle pilih memilih hati aku pon hancur nampak stock chocolate bar 3 keping harga RM199 ohh duit dimanakah dikau 

Tak berani nak beli tunggu next time kumpul duit borong too faced palette wahhh tak sabarnya ^_^

Aku nak beli beauty blender dengan solid apa ntah tapi tak taw bila aku boleh beli

Lepas tu target aku si mia clarisonic 2 one day akan aku beli jugakkk

Memandangkan yayaz nak pergi tesco beli hot wheels so decide dari komtar ke KSL sekali yayaz tak nak

Menapak pergi etude house pasal nak beli brush eye point untuk kening sekali nadaiii tak de stock jumpa plak yang kecik concealer brush tengok hah boleh lah use as highlight tulang kening

Nak beli puff then puff pon tak de eiii frust betol aku

So buy 1 free 1 kan aku amek kissfull lip tint tu pon best aku beli dark pink cantek sampai sekarang ada sayang nak habiskan hukhukhuk

Amek light pink pasal ada 2 color jek kan baik try yang lagik satu price RM39 tapi color cun *simpan kat sini next time carik senang*

Tengah giler dengan lip cream best tak payah retouch up so now dah ada 4 batang next time kumpul duit beli lagik nak borong semua color brand nyx lepas tu beli kat von pulak :p

Nie shopping lepaskan gian lepas nie dah tak boleh beli makeup lagik sob sob sob 

So kumpul duit 4 or 5 bulan boleh beli lagik

No comments:

Post a Comment