Monday 29 August 2016

Buy 1 Free 1

Aku dah lama aim nak beli 2 benda tapi aku suka tunggu buy 1 free 1 syokk sikit 

Baking powder cleansing cream nie dah lama aku beli since 2013 memang syok untuk remove simple makeup just nipis tak over

Aku punya dah habis tu yang nak beli tapi bajet asyik lari jek uhukk

Kebetulan ada lagik last balance balance duit raya tu yang capai

Simple makeup lepas tu bersih guna cleansing oil rugi wooo

Nanti aku buat review tunggu

Air puff aku kan dah koyak tu yang aku beli seketol niat di hati nak color pink tapi nampak gayanya memang tak berjodoh pulak

Nasib baik kat KSL still ada lagik kat city square dah tak de stok fuhhh bahagia hidup so tak risau lah dah ada stock

Satu puff boleh tahan setahun tapi aku rajin cuci tu yang tepi dah bocor but still can use cuma bocor sikit

Guna sampai habis jek so kan ada extra stock ^_^

Next time nak kumpul RM20 untuk satu ketol air puff bila etude house buat buy 1 free 1 aku beli as jadikan stock so tak risau kalau pecah 

2 item jek RM75 fuhhh terbang melayang duit :(

Kebetulan aku nak try skincare tu so aku tanya ada tak sample then dia kasi yeaayy boleh try lepas nie kumpul duit then beli 

Semuanya pink lawa woooo geram jek aku tengok :p

No comments:

Post a Comment