Monday 22 August 2016

Sample Double Wear Foundation

Baca kat mana-mana review ramai yang kata double wear foundation nie best tu yang ingat nak try

Lepas tu baca kat twitter pasal makeup kita boleh mintak sample so tak de lah bila beli alamakk menyesal pasal tak sesuai

Bila dapat pergi jusco aku pon apa lagik mencuba nasib dapat tak sample and Alhamdulilah aku dapat sample tapi shade color gelap tapi SA dia cakap campur dengan foundation yang aku ada

Price RM165 and aku nak kumpul duit then beli yeaayyy

Actually baru beli new foundation so kena lah habiskan dulu then baru boleh beli baru hmmm

Baru ingat nak kumpul duit beli benda lain then mum cakap tengok nak jugak beli makeup 

Tapi bukan tahun nie lah maybe tahun depan baru boleh beli new foundation 

Ntah-ntah masa aku beli nie sama tahun dengan aku mintak sample pasal foundation tak habis lagik

One day aku kena jugak beli :)

Tunggu ^_^

No comments:

Post a Comment