Friday 12 August 2016

Youth Club

Dulu kan hotlink buat youth club nak daftar pon bukan main susah nak kena carik tempat-tempat terpilih kena bawak card matrix lagik 

Lepas tu rezeki dapat pulak and daftar pon senang 

Aku punya suka tak de tarikh luput top up so akan habis on 4 years gituk kalau tak silap lah

Senang tak macam sekarang asyik kena top up jek bukannya call sesiapa pasal nak use internet grrr

Aku dulu akan top up RM100 untuk 3 bulan lama kan and aku berjaya buat so every 3 bulan akan top up rm100

Sekarang memang tak dapat lah nak buat macam tu top up lah rm100 sebulan jek lepas tu dah expired grrrr

Kekadang rindu jugak nak carik balik prepaid macam tu tapi entah rasanya tak akan ada lagik kot

Now nak kena top up RM30 sekali gus untuk sebulan so tak payah pening asyik top up RM5 jek setiap 5 hari

Kalau RM5 jek sebulan more than RM30 baik aku top up sekali dah senang tak payah pening dok fikir ehh dah expired nak kena top up

Rm30 nak beli internet pon boleh tapi tak kot malas arrr 

Dulu digi ada buat RM25 BIS (blackberry) so guna jek apa kecuali youtube besttt woo tapi sekarang tak pakai blackberry kan so tak rajinnn

Fikir balik macam mana aku control top up rm100 untuk 3 bulan maybe masa tu tak macam sekarang 

Masa tu wifi okey lepas tu mana ada Instagram yang ada facebook dengan twitter so jarang lah selfie upload

Sekarang asyik selfie lepas tu upload kat Instagram 

Dulu memang tak beli data 3g kat phone just perhiasan jek :p

Beli internet pon masa pakai blackberry pilih digi entah kenapa pilih digi pon tak taw 

Sekarang mana ada lagik youth club macam dedulu now semuanya rilex top up bulanan siap beli data 

Zaman aku belajar tetiba ada yang bestnya aku dapat kekalkan number sekali budak class tak dapat dorang kena beli number baru hahahha 

Pakai pon sampai lah end 2012 lepas tu dah habis....

Next time aku story sejarah penggunaan number phone (kalau ingat lah)

Saja jadikan sebagai kenangan :p

No comments:

Post a Comment