Monday 8 August 2016

Disebalik Kisah 8

Aku ingat lagik kisah 8 tahun yang lepas bertarikhkan 08.08.08 aku create satu blog masa tu umur aku baru 18 tahun jiwa muda mudi macam macam nak coretkan

Masa tu macam tak terfikir semuanya angka 8.. bila dah create dah post lepas tu ehh semua 8 seyy umur pon 18 tahun perghh dah kena habis lah

Ingat balik kelakar tapi blog tu dah simpan baik punya tempat pasal kena attack dengan manusia talam dua muka nie masa kes belajar dulu eii kepoh seyy manusia

Aku sayang nak deleted tapi aku suka blogging so tu yang create lain

Diam tak diam blog tu dah 8 tahun bersama aku suka and duka.. Blog tu sekadar simpanan jek tak boleh nak diteruskan... 

Tak boleh nak diguna pakai

So just start sesuatu yang baru lupakan segala kenangan :)

Aku harap blogspot nie jugak akan kekal bersama aku seperti blogspot 8 tahun yang lepas

Aku akan teruskan mencoret sampai bila-bila lagipon tak akan sesiapa jumpa and aku pon tak de lah kot nak share link kat mana-mana media social

So aku boleh coret apa saja yang aku nak tanpa fikir apa-apa and tak risau pon kalau orang terasa and tak de kepoh yang akan pass kat sana sini apa yang aku coretkan

Aku tak sabar nak deco lawa-lawa hari-hari update cewaahhh

Tapi tak pe lah kalau sempat bila boleh upload baru ler edit then upload then post gituk jek lah

Cuma harapnya blogspot nie akan kekal seperti blogspot yang kini menjadi arkid simpanan aku :)

Manakala blog yang dah siap deco tu aku just private kan then tinggalkan tanpa berupdate kekadang jenguk jugak rindu plus dah deco sayang pulak nak deleted hmmm

Kerana blog tu aku beralih arah ke blogspot after yang first pada 8.8.8 

Yang second tu create on July 2011

Malas nak use date yang lawa-lawa takut terpaksa kena lupakan or kena simpan as private 

Bukan mudah untuk aku amek keputusan untuk mulakan yang baru tapi aku terpaksa demi keselamatan dan satu kisah nie aku tak termampu untuk post

Tapi kisah tu akan aku post di sini blogspot....

Tak pe mengalah dengan tiba-tiba janji "orang" tu tak baca and cakap sana sini 

Tutup mata pandang ke hadapan usah menoleh ke belakang hidup nie kena happy tak boleh selalu bersedih ^_^

No comments:

Post a Comment