Tuesday 9 August 2016

Si Burung Biru

Aku tak taw kenapa aku suka sangat twitter letak kat blog...

Bagi aku twitter nie syok untuk dijadikan as tempat aku luah apa saja lagipon tak de sesiapa yang follow cuma orang luar bukannya adik beradik or sedara mara

Lepas tu suka sangat letak timeline twitter kat blog 

Account yang aku guna sekarang nie aku create on birthday aku tahun lepas fuhhh berjaya kau 

Cuma asyik bertukar username jek lah :p

Macam facebook more kepada sedara adik beradik lah more privacy sikit

Kalau twitter tak de nya nak privacy datang aku nak maki just maki jek tak de control control

Cuma aku tak letak gambar muka aku pon just gambar mata jek kekonon misteri cettt
Misteri lah sangat kannnnn

So far kat twitter aku suka follow twt makeup, twt kecantikkan dengan few twt pemes yang boleh menyemakkan timeline aku

Walaupon kekadang annoying isu sama semua RT tapi tu lah kan nak buat macam mana uhukkkk

Ehhh jap baru ingat kan top up dah expired lepas ke aku nak post entry nie hmmmm

Kalau ada twitter then let's follow each other untuk kenal kenal :p

Woiiii blogspot nie tak de orang baca lah tak payah nak poyo sangat :p

P/s: nasib baik beli top up cepat cepat kalau tak hahahhaha no internet bebeh...!!!

No comments:

Post a Comment