Saturday 6 August 2016

Why Charger

Bayangkan orang pergi beraya happy aku pulak beraya dalam kesedihan

Charger yang selama nie aku use adalah dalam 4 tahun akhirnya tamat sudah riwayatnya

Terjadi pada malam raya pertama masa tu dengan power bank aku giler plug usb tetiba usb panas lampu kat power bank kejap blink 4 kejap 2 ada blink 2 tak de

Kalau nak kata tak de battery aku dah charger penuh before keluar kenapa pulak jadik macam tu hmmm

So aku buat kesimpulan sendiri apa lah nasib dah lah usb charger jahanam now powerbank pon sama

Charger memang dah tak boleh nak diselamatkan lagik port dah habis tercabut dengan tiny wayar pon dah habis

Masa tu dah tengah malam mana nak carik kedai

Charger aku beli original kekonon nak deco dengan glitter nail polish 

Tak lama pon jangka hayat :(

Nasib baik ada spare usb yang beli dengan phone dalam box guna jek lah

Aku kan beli extra usb tu untuk powerbank jek so tak de lah kacau usb charger plug sekali hilang kau so nak tak nak use jek apa yang ada

Tak lama lepas kejadian terjumpa balik usb untuk powerbank perghh punya lah happy terus use tu jek yang another one simpan dalam laci

Lama jugak baru try pakai balik powerbank Alhamdulilah can use balik yipppyyyy

No comments:

Post a Comment