Wednesday 17 August 2016

Sample BB Cushion

Aritu scroll twitter sekali ada sorang girl nie share katanya boleh try dapatkan sample bb cushion secara register kat web laneige and mintak as free sample


Dengan data agak seperti siput babisss aku pon daftar dah exited kau sekali tunjuk kat kakak then dia tertekan dah pick up frust aku kejap

As hukuman aku guna nama dia ic dia register balik muahahahhaha rasakan kali nie aku tak kasi dia usik apa-apa 

Kan dah tak pepasal data dia jugak jadi mangsa kena guna 2 kali register

Baca date akhir bulan august so start dari july ehh pe kes aku tak taw ehh kalau tak awal-awal aku pi register taw

Dah tu aku asyik cakap sapa nak tolong aku amek kan sebab tak taw bila boleh pergi jusco

Alhamdulilah dapat jugak amek sample bb cushion ^_^

Sampai aku tunjuk screen shot then SA dia very annoying macam nak tak nak jek layan kita :(

Lepas tu suruh tunjuk bukti macam mana kata suruh amek kat tebrau lepas tu aku main tekan tekan nasib kau internet ada kalau tak frust seyy

Aku baca kat twitter just show screen shot yang kita dah register nanti dapat

Part aku kena bukak web tunjuk bla bla bla sampai dapat ciss 

Alhamdulilah dapat jugak tunjuk proof lepas tu dapat pon sample bb cushion

Bila tengok list makk aii ramainya Chinese yang amek melayu hanya aku sorang jek

Dengan SA dia seakan akan kerek..!!

Kau tunggu ehh duit aku berkepul kepul aku beli..!!!

Ingat balik hati aku yang sakit

No comments:

Post a Comment