Sunday 31 July 2016

Cepat La

Aku nie ada masalah... 

Masalah nie tak taw lah macam mana nak kasi settle... 

Macam macam aku buat tapi tak berhasil jugak

Masalah aku ialah bila aku buat full makeup kena amek masa berjam-jam 

Katakan lah kalau nak keluar lepas asar so lepas zohor tu aku dah nak kena start makeup tanpa kena kacau 

Paling stress masa ciput tapi aku tetap nak full makeup

Masalah yang menyebabkan lambat bila guna concealer ada 4 color dalam masa yang sama untuk tutup segala yang tak nak

Lepas tu bab eyeshadow sangat sangat kena berhati-hati nak kena make sure ianya blending sampai jadik sekata 

Paling lama ialah bahagian eyeshadow hmmm

Lepas tu eyeliner pon nak kena teliti nak kena pastikan perfect grr part paling susah lelagi if brush dah keras

Aku guna gel eyeliner so paham paham jek lah kan

Masa raya aritu daddy dah bising aku makeup lambat dah taw lambat lagik nak makeup lambat haishhh makeup makeup hmmm

Then masa nak pergi sekolah si yayaz kena kejut awal sebab kata daddy nanti nak makeup lah
Dah taw nak makeup lagi bangun lambat :(

Kalau keluar dengan pak tam pulak dia akan tidur so aku siap semua dengan yang lelain dah settle baru kejut dia

Hmmm aku pon tak taw macam mana nak cepat makeup kalau full makeup

Kalau simple kejap jek 5 minutes settle cuma pakai cushion, eyebrow dengan lip tint

Kalau malas tak pakai apa-apa

Aku harap bakal partner kalau ada jodoh lah jenis tak kisah aku makeup lambat ke makeup cepat ke paling penting tak kisah kalau every week aku beli makeup

Jenis tak complain kenapa makeup tebal lah kenapa beli makeup kena fake lah bla bla bla seperti ayat standart yang keluar dari mulut lelaki

Dorang nie kalau pompuan lawa makeup tebal juling jugak mata tengok lepas tu nak cakap macam-macam sengal

Aku nak kena practice makeup full dengan cepat and perfect.. 

Perfect dari segi blending eyeshadow eyeliner and etc

Lama tak main makeup rindu :(

No comments:

Post a Comment