Saturday 30 July 2016

Seram: Mimpi Pontianak

Aku dapat mimpi semalam padahal baru jek lelap mata tidur tup-tup mimpi pontianak

Kebelakang nie bilik aku rasa tak sedap jek lelagi lepas nampak kelibat kat cermin

Few days mintak daddy azankan bilik bila magrib solat kat bilik baru rasa okey and selesa

Tup-tup mimpi pulak petunjuk kot

Dalam mimpi tu aku nampak pontianak tu jalan actually tak jalan lah terapung apung jalan dari tv sampai ke meja makeup pap hilang lepas tu aku tersedar

Lepas tersedar takut woo aku rasa dah keluar lah dari bilik aku

Baju putih rambut hitam messy tapi jenis messy kejung 

Muka tak clear tapi pompuan 

Macam mana aku taw tu pontianak..?? Naluri aku rasa tu pontianak pasal cara dia and bukannya kelibat

Aku syak dia dah tak boleh tahan tu yang keluar tapi bagus lah keluar aku pon tak izinkan dia tumpang bilik aku

Pagi aku cerita dengan mum yang aku mimpi lepas tu mum kata tu dah keluar lah 

Lepas cerita bulu roma meremang remang so just abaikan jek lah

Bila aku cerita dengan kakak bulu roma aku meremang jugak lepas tu si kakak pon sama bulu roma meremang

So tak taw lah tu dalam mimpi or Allah nak tunjukkan

Bilik gelap memang dah time nak tidur 

Aku rasa tu petunjuk lah

Yeayy bilik aku clear dari mahluk yang tak diundang menumpang ^_^

No comments:

Post a Comment