Saturday 2 July 2016

Psstt Aku Beli Lagik


Cannot tahan bila buat research then tengok semua color yang sold out

Pergi guardian giant main switch color sekali ehh lawa pulak color nude pink just soft jek

Aku tak de duit pon nak beli just fikir tak pe lah lepas raya if ada duit boleh beli so amek color code

Lepas tu bila balik aku tak senang duduk asyik fikir jek nie lah kelemahan aku selagi ianya belom jadi milik aku perasaan resah gelisah semuanya ada hmmm

Aku paw kakak mintak belikan hahahhaha akhirnya dapat jugak tu pon aku cakap ala kan aku tolong jaga si sofea aku tak kerja mana ada duit muahahahha

Pergi guardian Taman Molek perghhh penuh stock kau semua color ada and the best part is code 02 ada yeayyy Syukur Alhamdulilah 

Tengok semua complain kata asyik out of stock but situ semua color ada lelagik vintage yang orang gilerkan

Simpan raya maybe tu pakai on raya ke-3 hahahha

Actually bukannya pergi mana-mana pon tapi maybe still pakai selfie pap pup pap pon cara jugak

Eiii tak sabar nak pakai raya nanti ^_^

So aku ada 2 lip cream code 02 dengan 03 

Next time nak try beli color red

Psstt ada kata matte junkie nie rendang proof so tak risau kalau lepas makan lauk raya kena touch up

Hope best and best and rendang proof :p

No comments:

Post a Comment