Saturday 23 July 2016

Number 2303

Alhamdulilah jumpa jugak no birthday 2303 masuk nie dah 3 kali aku tukar no dalam masa 5 bulan

Number nie pon seakan senang nak ingat masa raya aritu pergi tesco then gatal lah tengok number yang ada sekali ehh no birthday aku ada lah

Pe lagik pergi beli kebetulan umobile kan buat offer RM3 if ada tesco card so pe lagik pi lah beli

Kebetulan aku decided nak tutup no celcom dah semua use umobile lepas tu dapat call free 15 minutes kalau tak silap 

Satu rumah use umobile so number celcom tu memang tak akan dorang call lah

Semalam number celcom dah selamat bye bye so today use new number 

Yang lagik best aku lupa nak bawak ic untuk registered nasib baik daddy ikut so register guna ic daddy hikhik

Beli masa raya then now amek number 23 baru pakai

Phone satu then pakai 2 number tak ke huru hara phone aku muahahahha

Insya Allah lepas nie tak tukar dah nampak number baru tak de lagik nak check satu per satu hukhukhuk

Lepas nie phone aku dah tak huru hara lagik sekejap celcom sekejap umobile :p

Psstt aku harap dah boleh use lah belom tukar lagik hehehe kang kejap lagik tukar lah

Rasa macam malas nak pakai whatsapp nak pakai telegram tapi dorang tak semua ada telegram pulak dorang cuma ada whatsapp jek hmmmm 

Masa beli aku lupa nak mintak cutter kan sim yang kecik tu bila dah nak pakai kelam kabut pergi umobile mintak tolong potongkan

Hotlink kan dah buat 3 jenis sim maybe dulu umobile ada buat then orang tu cerita pernah ada kes customer nie sim dia terstuck means yang small tu terselit perghh macam macam hal kena 

Tapi kalau dorang buat macam gituk senangkan pengguna tak payah pergi memana untuk cutter

Kalau kes terlupa kena caj weyy ada tu sampai RM10 paling murah RM2 susah susah aku beli jek benda alah tu puas hati 

Lepas nie jenuh tukar satu per satu phone dorang dengan number baru 

Number lama tu still ada cuma tu buat hotline business si pak tam dah tak payah beli lagik number amek jek lah number tu pon senang jugak 

Yang baru lagik senang nak ingat aku nie selalu lupa number sendiri kena bukak phone untuk tengok....

Sekarang semua penghuni rumah guna umobile ^_^

No comments:

Post a Comment