Friday 2 July 2010

♥ Twilight ♥





dari nie sampai ler ke atas semua gambar DR Carlisle aku memang minat dia selepas anak dia si edward tu
ala dalam movie nie giler putih dia semacam jek ensem seyyyyy tapi dalam google alamak
tak berapa nak ensem ehehehehehe


ok yang nie memang sengaja cari Dr Carlisle

sekali jumpa gambar bapak edward


ok i think nie gambar family edward kot not sure

Hah nie lar novel complete yang aku berstory tu kat Haris hampir RM200 wahhhhhh nasib baik tak beli tapi walau novel lagi best malas plak nak baca nak tengok movie nanti dapat tengok edward dengan Dr Carlisle


Dalam movie nie mamat nie benar-benar memukaukan padangan aku bagi aku dia sangat ensem tapi bila google gambar dia alamak tak sehensem dalam movie itu membuatkan aku rasa nak beralih arah pulak lar


Yang ini aku layan pepagi buta tadi aduhhhhhhh haiiiiiii


Hah movie yang ini lar nak dilayan sebentar lagi kalau tenet down


Akan datang 7.7.2010 cehh baru nak pi sebis tarikh tu sekali movie nie plak kuar


Terminat movie nie kehkehkeh
nie kes pagi-pagi buta tadi ( kol 1 lebey ) tengok yang first sekali
alamak dah bekenan kat si edward lar pulak macho stylo ensem perfect
best lar pulak macam mana lar boleh minat skrg nie rasa macam nak kumpul semua
cerita twilight nie bukan kumpul novel tapi kumpul vcd or cd movie nie
tadi pi Haris then complete version rm188.80 ( about rm200 jugak lar )
dari mula sampai ending waaaa manyak syiok ohhhhhh
apa pasal boleh minat pon tak tahu lar ek
tahun lepas sis nak pi tgk new moon masa tu aku malas nak bangun pi kelas
miahahahaha so aku tak join aku ingat ala mesti boring giler
tapi semalam not pagi tadi aku hayati movie tu alamak sekali best
vampire tu jatuh chenta sama manusia kelakar part si edward tu ucapkan ayat
pemangsa jatuh cinta pada mangsa kat si bella....
alamak internet start mereng.......i like Dr Carlisle( nama btol
Peter Facinelli ) so hensem
giler ar tengok macam tak de colour putih jek memanjang hekhekhek
tapi dia tu cool ajek dalam movie tu perghhhhh walau dia tu vampire tapi dia
bekerja sebagai doktor hahahaha macam mana itu...??? tengok darah manusia
pon masih boleh mengawal napsu caya lar cuma si edward tu tak berapa nak
menahan napsu bila si bella kena racun oleh james
aku suka tengok si bapak edward nie macho lebey dari si edward
hurmmm maybe kalau internet makin down aku nak layan twilight new moon
dari start cd kuar aku belom ada kesempatan nak melayan walau movie tu
dah nak setahun ahahahahahah apa daaaa................

No comments:

Post a Comment