Friday 30 July 2010

♥ Baby Alive Doll ♥



Biga dengan Umairah ada baby alive nie dulu masa aku bebudak aku nak sangat
baby alive nie tapi masa tu mana lar mampu nak beli kalau sekarang nie beli
pasti lar kena kutuk silap aribulan kena kutuk kata-kata yang masuk di akal
actually lar kan barang-barang macam baju, susu, pampers, makanan dan segala
peralatan sangat lar harga yang tak masuk akal sebab nya mahal giler
susu dua botol kecik harga rm10 hanya air yang masuk pastu keluar yang dulu
boleh recycle la nie tak de nya recycle
then aku cakap dengan sis dari beli barang-barang dia baik buat anak sendiri
lagi bagus sebab nya kena beli benda yang sama kalau anak manusia boleh ler
gelak tengok telatah dia nie alahai karang tetiba wat telatah sendiri mak aiii mau
cabut larik then senbunyi
kak mai sendiri kata dari beli barang-barang tu semua baik belikan Umairah makan
nasib baik si Umairah tu tak paham lagi still boleh putar belit walau kadang kala
bijak nya hurmm sampai tak tahu nak jawab apa
lagi lar rumah kak mai pon ada " BENDA " yang duduk buatnya tengah-tengah malam
berbunyi tak ke haru dah ler kalau spesis kecut tak ke cabut ( aku ler spesis kecut tu )
urmmm mungkin kerana itu lar aku nie tak dapat beli sebab benda-benda gini tak bagus
ingat lagi Mummy Timah ( Adik Daddy ) cerita dengan Mum kisah pasal patung
ada mak cik nya tengah lap cermin pas tu ada patung lain join sama lap cermin
perghhhh tak macam nak cabut lar pulak kan
** Aku dah nak start seram nak bercerita **
nanti lar bila ari siang plus tak ada keseraman selubung hidup akan aku post
entry cerita seram maybe bulan pose kot sebab semua jenis benda-benda tu kena ikat
maka tak ada lar jadi sedap gak nak berstory **Eley macam lar berani sangat**
urmmm apa-apa pong nak endingkan huhuhuhu

No comments:

Post a Comment