Friday 2 July 2010

♥ Ini Satu Kesah ♥

Ini Satu Kisah
Aliff Aziz

Tiba tiba ku dilamun cinta
Dengan dia yang sering ku puja (x2)

Ini satu kisah bukan cerita dongeng dulu kala
Ini kisah nyata tentang pertemuan aku dan si dia
Buat kali pertama,tika ku terpandangnya
Dia balas senyumku, ku melompat terharu

Tiba tiba ku dilamun cinta
Dengan dia yang sering ku puja (x2)

Dia sungguh bijak buatkan jantungku berdegup rancak
Dia sungguh lawa katanya aku tak kurang kacaknya
Dia pulak setuju,untuk jadi milikku
Dia sungguh berdaya,pasti cemburu semua

Tiba tiba ku dilamun cinta
Dengan dia yang sering ku puja (x2)

Dari dulu aku sering ke mana
Tanpa ada teman di sisi ku
Tapi kini semua sudah berbeza
Ada saja dia di samping ku

Ini satu kisah bukan cerita dongeng dulu kala
Ini kisah nyata tentang pertemuan aku dan si dia (x2)
Buat kali pertama,tika ku terpandanya
Dia balas senyumku,ku melompat terharu

Tiba tiba ku dilamun cinta
Dengan dia yang sering ku puja (x4)


Ingat nak tepek youtube tapi loading slow bertambah tenet cipot so malas untuk aku
menunggu so aku just paste lirik.....masa balik dari s'pore tengok mama tetiba dengar
lagu nie dalam hurmmm not bad jugak ye.....tu yg cari lirik niat di hati nak download
tapi macam mana tenet slow haiiii maxis broadband bayar lambat kena potong tapi servis
macam hampeh jangan asyik nak promote kata barangan maxis tu bagus tapi tengok lar menyusahkan
sahaja idup aku..............tetiba youtube aku dah boleh ting tong...???



suka music dia beshhhhhh..................so selamat mendengarnya..........
dengar sambil menikmati twix ( masa bedal tu dalam fly otw balik dari London )

p/s: sis bg taw park dah ditanam hurmmmm RIP Park lepas nie nama Park berkubur
begitu saja..........

No comments:

Post a Comment