Tuesday 13 July 2010

♥ Tayar Bocor Digigit " Hantu " ♥





kete maibi olen yang kebocoran tayar so pegi lor tampal kat kedai kete
bawah tu

makenik : apa pasal...?

aku : tayar bocor nak tampal dengan buat aligment

sambil datang dengan sopan dan santunnya

makenik : mana bocor

aku: sebelah kanan

makenik : oh ok..

pastu naikkan kete ( tak taw nak cakap macam mana hekhekhek )
then dia pusing-pusing-pusing dan pusing

makenik : bawa kete naik sini

masa tu raining miahahahhaa so bawa lar makenik tu pusing pusing cari pastu
bukak tayar basuh-basuh pastu ada pak cik tu tanya

pak cik : baru balik dari kampung ke

aku : ye kota tinggi

pak cik : ohhhh kat mana

aku : ladang REM, tanah merah

pastu basuh settle semua

mekanik : bocor sedikit tapi tak jumpa paku ke apa

aku & sis : cik pon gigit tayar...???

mekanik : ok siap rm5

aku : nak buat aligment

mekanik : ok tunggu 20 minit

aku : ok

waaa pengalaman menghantar kereta ke pusat sebis sebab tayar bocor kena tampal
hehehehehe baru ku taw bagaimana nak hantar tayar bocor
dasat tu tayar bocor...then sis kata sebab batu kecik yg tajam itu hurmmm ye memang
so nak kena kan bek kata kete dia nya tayar kena geget dengan cik pon hekhek



Interprem kete wa yang dah sampai 1126 KM masa amek picture nie
sis sama bibik pi beli makan malam kitaorang
aku tunggu lam kete malas nak kuar
masa tu baru balik dari Tesco memula merayap pi Jusco ( kol 2 lebih tu )
then pi Giant pas hantar kete antar tampal tayar
saja jek gedix nak amek tunjuk kat blog.....!!!!!



p/s: wa dah pi survey handphone W995 colour pink untuk dipakai time raye
so aritu nya niat wa dah batalkan and amek yang ini...amoi tu pakai dia kata
sound lagi best dari w595 nie yang suka nie......!!!!!

No comments:

Post a Comment