Wednesday 21 July 2010

♥ Coretan 0-0 ♥

Semua dah lena diulit mimpi tapi aku masih mengadap laptop menahan nak
pi toilethttp://www.cute-smiley.comdengar lagu urmm bermacam-macam lar
tak tahu nak mengomel apa tapi a bit bosan lar
suka tengok blog orang yang lawa sweet karer pink macam mana dorang buat ek...?
saya nak buat macam gitu ler....!!! ( ayat poyo sudah keluaq )
macam mana nak ubah kesemuanya i need to do it
perlu perlu sangat-sangat perlu tapi mana nak cari lubang untuk korek
bagaimana dia buat....kat mana dia cari......!!! ( putus ase )http://www.cute-smiley.com
argghhhh makin tahap kronik sapa mau temankan wa pi toilet nie....
urmmm now apa harus dilakukan macam tak sabo nak sambut pose plak hekhekhek
akhirnya jadi jugak 23.07.2010 pi sebis kete ingat tak payah lar call Azam buat appoiment
sekali call wawa sebis number busy alamak menyirap siot darah wa
nak tak nak call gak Azam lagipon problem pasal si Prestige ( wa x reti nak eja lor )
problem aduhhh teruk gak siot jangan lar Jazz wa buat macam gitu tulun jangan penin
kan kapla wa yo~............nape beruk band nie problem ker?
nak bukak lagu kat youtube pon load lembap arghhh cehhh baru cakap dah boleh
aduhhh ingat nak pause jap pi toilethttp://www.cute-smiley.com tapi tarak boleh stress lar macam gini
wa sempat amek gambar Shahfaraz style tido miahahahahaha aunty paraz memang
notty suka buli paraz tapi comey sangat kalau buli dia kiuttt
ingat lar esok mencari lagu ini

Owl City - Vanilla Twilight

waaa terleby besar gitu huhuhu tak pe senang nak hengat
ingat nak tukar lagu ringtone lagu tapi tak tahu nak guna apa
yang kuat yang rock sebab handphone aku kalau lagu jiwang alahai tak dengar den
urmmm sebanarnya ehhhh sebanar plak sebenarnya aku tak tahu nak mengulas apa
tapi tidak akan sesekali untuk aku click " DELETED " sayang ooo dah bermacam-macam
tapak binaan ( dah siap taw bangunan aku ) aku pertahankan so untuk lakukan itu sama
sekali tidak akan aku lakukan urmmm apa nak dikata lagi ek
rasa macam nak biar private ar besh giler....!!!
wa happy coz status wa kat facebook dah bertukar so pepaham aje lar ye
not available senang gitu kerja aku settle siap all hahahaha
and lagipun aku tak nak ada sangkut cinta cyber eeiiuuwww plzzz lar
aku dah pegi survey ke semua kedai hp tanya pasal w995 paling murah RM830
paling kaw-kaw RM 900 ++ aiseyyyy rabak lar pulak deyyy
ponin lar plak pale den nie apa kes.....
dah dua hari aku tak dapat tengok cite D.I.E. 8tv
aku suka cite seperti itu kekadang konon tunjuk pandai ( kalau pandai tak de lar duduk umah
menghabiskan beras ) macam mana nak bagi belog ini comey...??
sekarang nie tengok macam tak comey lar arghhh sakit nya kaki duduk bersila
nak layout karer pink comey-comey ada 3 colum mana mau carik....????
dah penin menjelajah mencari tapi idak jumpa jugak
kena habis kan ending menceloteh nya jam sudah kol bape pagi karang
kena bising plak tido lewat ( dah tak boleh tido lewat tapi aku notty nak jugak tido lewat )
moga akan mimpi yang indah hurmm.......http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment