Monday 19 July 2010

♥ Berhati-hati ya ♥

Hari khamis aritu kak mai hantar sms beritahu lar jenayah sekarang nie
waahh makin menjadi-jadi ya jenayah sekarang nie apa lar sengal nya
jap-jap wa pi cari laki wa jap untuk type balik sms tu mana la wa letak laki wa
orait 1 minute wa dah jumpa laki wa hehehe wa letak dia di atas almari pc suruh
duduk disitu dediam ok sms nya begini

" If u driving at nite and are attacked with eggs,do not operate the wiper or spray any
water. U can drive wit waterever visibility remaining until u reach a safer place. Bcoz
when eggs mixed with water becomes milky and block ur vision up to 92.5%. Then
u are forced to stop at the road side and become a victim of robbers. This is a new
technique used by robbers in Johor Bahru. Pls inform ur loved one,friend and relative "


uikss bahaya nie dulu kaedah tangan berdarah mintak tisu dulu aku just cool
skrg nie dah tak boleh nak cool kena amek serius sangat bangat hehehe
ingat nak tukar background tapi tak jumpa yang bersesuaian arghhhh macam mana nie

ATTENTION :

Aku ingin beritahu biga dah buat blog nie dia BIGA nya blog
actually tak ingat bila tapi macam nak rak gak buat pecah otak fikir
hurmmm keje aku pon tak settle lagi arghhhh macam mana nak settle kan
aku dah penin nak fikir beli hadiah apa untuk mum tak tahu seyyy nak belikan apa
aku ingat nak beli bunga 3 kuntum tanda kasih sayang aku yang tak ternilai itu
satu hari nanti blog ini akan dipublish moga tidak ada apa-apa yang menjadikan
aku mengata celaka.....!!!

No comments:

Post a Comment