Monday 29 March 2010

♥ Perbezaan Birthday ♥

Yang Sama Seperti Tahun Lepas

~Celebrate together ( Alhamdulilah semoga tetap maintain bersama )
~Tembam ( Apa ley wat aritu dah ok2 diet tup-tup niat sempang len jadi )
~Still mingle ( miahahaha hati tak ley paksa )

Yang Bertambah

~I got my Jazz ( 23.03.2010 Akhirnya aku memilikinya jua Thanx so much )
~Dua penawar hati ( Shahfaraz dengan Shahqir kalau tak ada Arwah Maisarah )
~Dapat Bunga, Teddy Bear and Bantal Heart Shape ( best giler teddy bear besaq,
bunga besaq 24 kuntum kalau tak silap colour pink lagi and bantal heart shape
letak kat kereta kikikiki )

rasanya itu aje yang ingin ku sampaikan.....!!
nanti nak letak my Jazz kat sini
hah nak story cikit simpang dari tajuk lalalalala
bandingan antara colour Jazz aku dengan CRV kak Mai jauh beza bila
kena matahari hurmm sebabnya colour kak Mai betol-betol putih solid molid
macam susu full cream tapi Jazz aku pulak bertukar colour Krim sedikit pearls
so al kisah bila kena cahaya matahari bukannya colour putih tapi krim
hurmm nak jaga putih bukan nya senang dah kotor bercapuk gak kereta aku
tapi masalah malas benar mau cuci Kak Mai kata dia cuci hari Rabu sama Ahad
aku...?? tak tahu lar nak cuci bila and dalam seminggu bape kali
barang-barang untuk cuci pon tidak ada lagi mau cuci ka
haiyya tarak pandai maa apa susah pi kedai kasi cuci lar lagi senang
tapikan tengok macam best jek cuci kereta tapi nak buat tak reti and tak rajin
cop bebaru of coz rajin lelama malas miahahahahha itu lar aku...!!!!
tengok lar Jumaat depan ke Sabtu depan ker kalau rajin and dah beli bebarang
nak basuh baru aku basuh kereta main air main sabun suka suka sangat suka
Kak Mai nak wat pertandingan sebulan sekali tengok kereta sapa kilat bersih
muahahahahhaha sure aku tak menang punya bek tanya apa hadiah kalau bersih
tiada jawapan miahahahahahaha

No comments:

Post a Comment