Tuesday 23 March 2010

♥ Happy Birthday to me ♥

Akhirnya sudah pon aku menamatkan penantian aku pada hari ini
Happy Birthday wat diriku yang ke-20
uwaaa cepatnya berlalu kini aku sudah 20 tahun
sudah pon meninggalkan dunia belasan yang tak akan kembali semula....!!!
aku dikerjakan dengan cream and coke habis lecun baju
dah kena mandi balik cian aku berkecah dapur...
memula aku dok syok harvest tanaman kat farm ville
tapi kena tarik oleh bibik and biga cian aku kan
amek pi jek dapur selamat dikerjakan pandai dorang komplote and
berpakat uwaaa teruk nanti aku upload gambar cake dan birthday gift
akhirnya dapat jugak kiss dari mum
mum wish aku " selamat hari jadi panjang umur murah rezeki jadi anak yang baik "
pagi nanti nak suruh mum kiss lagi and bebanyak lar....!!!

No comments:

Post a Comment