Monday 1 March 2010

♥ Duhai Bondaku tersayang ♥

post pada 1.march.2010 cepat masa berlalu
ok semalam akhirnya bulan february bulan chenta yulkss
my mum persoalkan soal kahwin arghhh ayat tak best
ntah lar aku sendiri tidak tahu nak kata apa my mum tak bising cuma
berbicara mengenainya bukan sekali tapi berkali
masalahnya nak kahwin apa nya calon pon tidak ada macam mana nak
bernikah pulak....aku cuma berserah pada orang tuaku untuk menentukan
siapa calon suami aku sebabnya macam tak reti nak mencari
and masa berlalu dengan cepat now i'm 20 years old
ok untuk tidak berfikir how about 4 or 5 years akan datang apa nak jawab
pasti akan pening keadaan sekarang bukan macam dahulu orang datang
masuk meminang now kita kena usaha mencari tidak boleh sesekali
mengharapkan Jodoh or orang masuk meminang i know my mum berfikir
mengenainya tapi i tak nak disebabkan perkara i dengan sis belom bernikah
my mum harus berfikir sampai boleh menaikkan tekanan
Insya Allah dengan Izin Allah S.W.T. kami pasti akan bernikah
cuma bila masanya kami pon tidak tahu maybe sis dah ada dicalonkan
but me dengan sapa..??
memang ada buku mengatakan kahwin pilihan keluarga tidak boleh kerana
dikhuatiri belom bersedia tapi aku redha sebab aku tahu selalunya
pilihan keluarga adalah terbaik tapi tidak semua itu yang gerun
entah bila soal bicara mengenai calon suami agak gerun segerun gerun yang boleh
ok lar aku serahkan kepada family sebab aku tak berfikir lagi apa-apa yang patut
mana nak mencari calon boleh gitu eh...??
tak mengapa berdoa aje lar mana yang patut kalau ada jodoh kira ada lar kalau tidak
diam-diam sudah lar hahahahahaha...!!
menanti detik demi detik menuju ke alam 20 tahun...

No comments:

Post a Comment