Thursday 25 March 2010

♥ Hurk ♥

nampaknya bulan nie post entre just sedikit sahaja
sebabnya holiday opsss bukan holiday tapi pergi ke RumahNYA
selama 11 hari tapi perjalanan adeyyy
memang penat memang lepak semua nya rasa seba tak kena huhuhuhu
sebarnya belom ada kelapangan untuk bercerita mengenai berada sisana
perlukan rangka ayat and sedikit gambar tapi aku masih malas untuk buat
semua itu tunggu lar satu persatu aku bercerita tapi idak ler sampai bulan 4 maybe
sebentar lagi kalau ada kerajinan sedikit
blog lagi satu itu memang tak dihupdates sangat entah rasa seperti malas giler
nak hupdatekan ia pening mana satu nak hupdate blog nie terpaksa diprivate kan
agar mereka tidak lagi menjejakkan apa-apa berkaitan mereka disini
kalau boleh dah tak nak mereka masuk and jejak hurmmm tak mengapa
aku akan privatekan ia sampai lar ke satu tahap dan masa bagaimana
nak merubahkan ia tanpa ada sebarang masalah mungkin hanya satu tukar URL
blog so orang masuk tak boleh nak access betol x....???
walau sayangkan ia tapi ini demi kebaikkan aku perlukan hidup aku
maybe benar aku harus menukar URL nya and aku rasa aku dah dapat
apa yang hendak aku tukarkan merindui nya tapi tidak mengapa asalkan
berjaya daripada dikesan oleh mereka-mereka yang tidak bertanggungjawab
kalau guna URL yang sama pasti akan berlaku kekecohan yang boleh mencetus rasa
nak beri penampar free sahaja....!!!!
I need to bersihkan apa-apa yang patut dan bekenaan agar mereka tidak lagi
menjejak atau mencari segala jenis bukti didalam nya biarlah aku menukarnya
perlukan perubahan yang besar mudah-mudahan tiada siapa yang dapat menjejak
ke dalam blog ini lagi mudah-mudahan dipermudahakan.....!!!

No comments:

Post a Comment