Tuesday 30 March 2010

♥ P ♥


Aku rasa semua kenal benda alah ini yang berhuni bersama korang selama 2 tahun
sama seperti aku dan jugak yang lain-lain
stiker nie kalau ditampal habis dibuli sebabnya tak kasi way nak masuk
cett hampeh btol stress aku nak menunggu lagi setahun lebih untuk dapatkan
lesen penuh bukan apa asyik kena buli jek dgn org-org dah expert aritu kat simpang
kereta banyak boleh plak kereta belakang hon-hon aku suruh jalan tak ke hangin
tak paham lar aku apa masalah mereka yang sebenar dulu mereka pon seperti aku
slow bawa ada sticker P bila dah pandai amboi bukan main lagi buli nak menunggu
dapat lesen full sabar saja lar menanti selalu ku pujuk hati ini tak mengapa lagi 3 tahun
Insya Allah akan pandai sama seperti orang lain tak mengapa sekarang nie kan tgh
belajar so slow-slow hanya itu mampu memujuk hati ini uwaaaa

No comments:

Post a Comment