Friday 5 March 2010

♥ Baru Mengerti ♥

And now semua kebenaran sudah ada nampak sedikit demi sedikit
aku tak pasti kenapa bebudak cosmo nie ada sifat pendengki and busuk hati
hah dan jugak iri hati
kadang kala aku tengok mereka nie terlalu lar melampau cari pasal sana sini
tidak puas hati seolah-olah macam cemburu dengan mengejek pelik sangat
not sure lar apa masalah utama mereka jadi seperti itu
nie lar bila sorang dendam yang lain nak jugak join turut dendam tapi tidak tahu
masalah yang mereka hadapi...
dulu ex lecturer aku cakap nak punish sapa join cari pasal and now diam tanpa
sedikit pon punish so nampak sangat lar yang dia pon join sama
tak paham lar nak kata sama umur tak jugak tapi kenapa ya jadi sebegini
sangat-sangat tidak mengerti kenapa mereka nak masuk campur and
cerobohi hak peribadi kehidupan aku..??
sedangkan aku tengok orang lain tidak lar macam gini tapi tempat aku study
jadi macam gini dulu aku semangat nak study graphic nak taw nak belajar
macam mana nak buat ini macam mana nak buat itu tak sabar rasanya nak
tempuhi detik-detik itu semua tapi kerana perbuatan mereka aku jadi
tawar hati disebabkan mereka jugak lar minat aku itu jadi tawar
eiii aku tak mengerti apa sebab utama mereka buat aku sebegini
tidak pernah sekali pon aku menganggu hak mereka why should mereka
menganggu hak aku...??
yes aku masih tidak puas hati walau apa pon aku tak puas hati dengan mereka
langsung kata maaf tak ada sebaliknya makin sedap menambah rasa mengutuk
ello aku nie manja ke kaya ke apa ke yang korang tak puas hati tu apa pasal
ada aku amek duit korang wat kerja-kerja aku tak ada kan so jangan sebuk-sebuk
masuk campur hal aku boleh tak dasar tak berguna...!!
hanya kerana nak dapatkan student cemerlang konon huh tak gunakan otak
aku pergi study untuk belajar bukan untuk berlagak sekarang nie boleh lar
korang nak dok membodek lecturer tengok nanti bila dah kerja macam mana
korang ley hack blog aku go on baca apa aku tulis nak saman or what suka hati
aku dah penah aku dah bosan dengan permainan korang terhadap aku selama ini
memang selama nie aku diam sampai bila nak diam nak jadi apa bodoh untuk ikut
untuk turut kemahuan korang pergi mampus lar
yang aku peliknya sesetangah dah buang aku as fren kat fb and kenapa semua
tak nak ikut jejak jadi menyampah seyy aku dengan mereka-mereka yang
merasa diri mereka itu terbagussss dan terbaikkkkkk sangat poyo giler....!!!

No comments:

Post a Comment