Tuesday 2 March 2010

♥ Dasat betol ar ♥

Tadi Shuhadah call bagi taw satu berita membuatkan aku berkata giler seyy
Emir Ezwan sudah berkahwin di usia 20 tahun...??? giler betol mamat tu
hahahaha bagus lar menjauhi Zina syuhadah kata dia melangsungkan majlis
dekat setia indah pine apa ntah mak aiii terkedu mak nyahhhhhh
tak menyanka dia yang menamatkan zaman terunanya gasak lar
berita ini wajib diberitahu dekat kak eta sebabnya dulu kak eta suka
menjodohkan aku dengan mamat tu yulkkkksss tak suka tak suka
abis semua dok mengusik sabo aje lar sebab dulu dia dtg umah untuk mengaji
dah ler sama kelas sama tempat tuisyen sama mengaji akhirnya jodoh ku
bukan untuk dia yessss suka suka dedulu Khaliesah pon sama nak padankan
aku dengan dia so stress aku....!!!
dedulu Emir memang baik tapi sejak tak menjadi pengawas dia dah mula
berperangai sama jek dengan bebudak yang lain and ada jugak dengar
keburukkan perangai dia so hurmmm gasak lar tapi mak dia cun
apa-apa pon buat EMIR EZWAN Selamat Pengantin Baru...Jadi lar suami yang
bertanggungjawab dan bersama hingga ke akhir hayat....
and minah lagi sorang si Azah dah pregnant anak ke-2 express btol lar
huhuhuhu kini 2 orang kawan kelas dah pon melangkah ke alam perkahwinan
sampai Syuhadah tanya aku plak apa cerita ohhh tidak aku tak join mereka
rilex sudah ler.....!!!

No comments:

Post a Comment