Friday 5 March 2010

♥ Bersua ♥

Akhirnya dapat mencari fb member-member sekolah semua nya berpunca
daripada add cikgu vee Alhamdulilah
berjumpa semula setelah berputus hubungan dengan mereka
suka sangat tapi someone nie aku x dapat mencari huhuhu
perghhh dasat seyyy member-member lama kebanyakkannya sudah selamat
berumahtangga dasat seyyy dorang
aku nie je lar still sama macam dulu yang lain semua dah selamat study
jauh-jauh tapi aku tak nak study jauh-jauh cukup lar kat Johor nie
selamat pon selamat atleast idak ler jauh dari family
semua dah mula nampak jalan hidup mereka bagus lar Alhamdulilah
syukur dapat berjumpa fb mereka setelah sekian lama aku mencari
tapi masih tidak semua member class yang dapat ada separuh sahaja yang dapat
itu pon cukup baik dari langsung tidak dapat nasib baik lar Ayu bagi taw
nama cikgu vee kat fb so dari situ aku dapat join kembali group SMK Taman Molek
and dapat jugak berjumpa kawan-kawan lama walau pon ada yang tidak kenal aku
sebabnya mana ada picture aku gambar anak-anak ada lar....!!!

No comments:

Post a Comment