Tuesday 30 March 2010

♥ Jabathur Rahmah ♥

Tempat ini ada kena mengena dengan cerita dahulu kala dimana tempat
bertemunya Nabi Adam a.s. dengan isterinya Hawa
orang kata tempat nie bagus doa untuk mendapatkan jodoh untuk diri kita
sebab dulu tgk kat astro Oasis ada girl nie mintak disini untuk mendapat jodoh
bersama lelaki arab and impian dia berhasil nampakkan Allah makbulkan
permintaan dia mudah-mudahan pak arab tu baik tidak jahat sebab selalu
kita dengar yang pak arab nie jahat sangat kuat pukul so jangan cari pasal
ok bagi yang dah kahwin tempat nie boleh lar berdoa agar hubungan suami isteri
di panjangkan dan dibahagiakan hingga akhir hayat
bagi yang belom kahwin berdoa lar mintak jodoh yang baik-baik
aritu ada amek gambar tapi dah tukar HP so tak boleh nak letak lar
dulu pergi aku naik ke atas untuk tengok kali nie pergi memang ada niat nak
naik ke atas tapi ntah kenapa malas nak naik ke atas so just teman mum kat bawah
and naik semula ke GMC untuk duduk menyejukkan badan
actually seram tengok unta-unta kat situ tak tahu kenapa seram hehehehe
ada hikmah kenapa aku tak nak naik al-kisah rupanya jumpa si dia yang buat aku dulu
isk bila dapat tahu aku benar-benar tak mahu keluar beli barang apatah lagi
keluar ke masjid atas alasan takut jumpa
dia membawa jemaah Indon bagus lar kaum and puak dia sendiri
masa tiba di Jeddah aku benar-benar takut jumpa kalau boleh nak cepat-cepat sampai
ke hotel....!!
Azhar tengok dia pon naik meluat ada jugak simpati dengan nasib yang aku terima
tapi ntah lar apa nak cakap pon susah dia buat bukannya hendakkan aku maybe ada
niat lain mujur tabung haji dah tak amek dia lagi kalau tak haru giler seyyy tak sanggup...!!

No comments:

Post a Comment