Wednesday 24 March 2010

♥ Penantianku berakhir ♥

Ehem perasaan itu sungguh tidak tergambar oleh kata-kata
mahupon apa sahaja terasa seperti Ya Allah adakah apa yang aku
lihat itu benar ataupon cuma satu perasaan sahaja
betol ke atau aku bermimpi disiang hari
adakah benar apa yang aku lihat itu betul ke tipu ke mainan ke
arghhhh sungguh tidak terjangka tapi yang penting penantian aku
sudah pon berakhir and terlalu-lalu happy dan sangat-sangat bersyukur
akhirnya dapat juga aku memilikinya
petang 23.03.2010 around 2-3 o'oclok gitu lar
aku dok bilik mum and kena paksa kaw-kaw mandi uwaaa sedihnya
ehhh sebelom tu i dapat special gift dari yang tersayang iaitu
Munga rose colour pink so besar and so banyak chantek, teddy bear paling besar
kecik cikit dari diri aku nie lar teddy bear paling besar yang aku miliki and
heart shape pillow kecik chomel sangat-sangat-sangat-sangat
ok back to mandi paksa tu sis beri sampai kol 3 ptg kena siap kekonon kena lawa-lawa
untuk amek gambar with three present tu lar cettt padahal aku lom solat zohor lagi
so nak atau tidak terpaksa lar mandi lepas mandi semua aku pakai t-shirt
and seluar boxer colour orange gambar bunny very seksi
tetiba orang bell then sis ajak mum aku pon berkata sapa lar yang datang bukak
gate nampak colour putih jeng jeng jeng
rupanya my Jazz sudah sampai yippy....!!
then orang tu cakap apa pon aku x pasti sis kata owner dia lom kuar
giler ke hape nak keluar dengan boxer ceksi itu masuk bilik tukar seluaq
aiseyyy giler tak percaya depan mata seyyyy...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pandai dorang kelentong aku kata tak jadi sebab tak cukup money then diberi
bunga,bear and heart shape sebagai ganti menitis seyy air mata aku mendengar tapi
stylo giler control habis-habisan hahahaha poyo ya amat
sampai bilik menitis air mata so pi lar belajar apa yang patut untuk mengetahuinya
entah kenapa aku agak kurang selesa cikit nasib baik ada paraz dapat lar
menutup ketidak sedapan yang aku rasa
tetiba dia persoalkan siapa orang itu erkk nama dirahsiakan
aku pon terkedu aduhhh nak jawab apa seyyy then ada ke patut dia kata
boyfriend ker..? secepat kilat aku menjawab TIDAK....!!!!
so jawapannya biar lar rahsia just say my brother uruskannya
meow suka seyyy tapi tanggungjawab aku dah bertambah nak menjaga
kena jaga minyak, minyak hitam, air, nak kena servis so dari sini aku kena belajar
hurmm all sketing dah pasang cun colour white pearls
tak mo amek colour pink tak nak nampak sangat kereta perempuan even ownernya
ialah perempuan hehehehehehe....!!
malam tu pi Jusco beli apa-apa yang penting yang tak bestnya benda yang aku nak
sudah tidak ada uwaaa stress aku....!!!
tapi tak mengapa huhuhu hampir-hampir tertidur membawa kunci gedix seyyy
nak bagi apa nama ehhhh hurmmmm
hah yang colour pearls tu bila kena lampu chantek shining shinning
kerusi pon bertukar leather black dah sama macam kereta si bek....!!
disebabkan oleh putih so kena berjaga-jaga tak kotor kena rajin bersihkan
hurmmm semuanya sempurna tapi satu aje blom iaitu diri aku sendiri
sebab aku kekok plak bila membawanya itu lar masalah utama aku
kena beri aku seminggu or 2 minggu tak pon hari-hari kena pusing-pusing untuk
menghilangkan rasa kekok dan brek emergency hahaha buruk seyyy

No comments:

Post a Comment