Friday 25 December 2009

♥ Tak mengerti ♥

Aku tak tahu kenapa aku tidak mempunyai hak untuk bercerita apa sahaja
baik dalam blog mahupon dekat facebook
apa masalah mereka sampai sebuk nak kacau hidup aku...?
tak reti malu ker....?
suka hati mak dengan bapak aku ler aku nak buat apa pong apa korang sebuk
sebuk dengan apa semua bosan btol lar aku
bukan nak cakap apa tapi nie sebuah kenyataan ler
melayu nie pantang tengok orang lain maju mula buat sesuatu untuk menjatuhkan
aku tak paham apa yang mereka sakit hati sangat suka hati ler apa nak buat
semua orang ada hak apa so kenapa sebuk nak masuk campur kehidupan orang lain
diri sendiri pon terumbang ambing ada cecita nak menyebuk
so lepas nie boleh tak jangan nak sesibuk mengacau kehidupan orang lain boleh tak...?
aku dah malas nak membuka cerita lama nie sebabnya apa berlaku bak kata
Pasha dugaan untuk aku so kadang kala kesabaran manusia ada limit
huh rindu bangat sama bantal muchuk aku akhirnya i'm back ke bilik syurgaku
Paraz merajuk dengan aku sebab lama tinggalkan dia huhuhu
sayang bukan senjaga nak tinggalkan tapi memerlukan ketenangan merehatkan otak
nasib baik Shahqir tak nak join merajuk
sepanjang perjalanan hati aku merasa sangat tenang sebab dapat pergi dari masalah
bukannya nak lari dari masalah tapi ntah sebab rasa manusia nie tak adil
dalam bab menilai benda yang sebegini ingin di jernihkan tapi sebaliknya jadi keruh
kalau ikutkan hati yang radang nak jek aku terus tak mahu balik semula
sebab aku dah rasa muak dengan keadaan sekeliling aku
berada ditempat orang lebih indah berbanding tempat sendiri yang sangat kotor
kawan yang dipercayai pon tidak serupa kawan dimana katanya susah sama susah
senang sama senang tak ada kan nampak sangat hanya senang ajer bersama
sebab apa aku luahkan kat sini sebab aku rasa disini tempat yang sepatutnya aku
luahkan mengapa semua sebuk nak pertikaikan apa yang aku katakan
ada ker selama nie aku menggunakan harta dan asset korang....?
apa yang korang jelez sangat kenyataan yang ada tapi korang tak nak mengaku
INI BLOG AKU SUKA HATI AKU LAH NAK KATA APA
perlu ker persoalkan apa yang aku tulis....???
bosan nya hidup yang perlu disekat apa yang aku nak
parent aku pon tak pernah nak menyekat apa yang aku nak tulis kat blog
kenapa perlu sebuk nak taw parent aku pon tidak sebuk nak taw apa aku tulis
huh aku rasakan sepanjang aku study kebanyakkan blog aku semua berkisah tentang
ada orang cari pasal
aku tak pernah kacau hidup orang then semua sebuk nak kacau hidup aku
pantang btol ar aku nie tak suka nak maki tapi bila orang dah buat dajal dengan aku
sorry ler untuk berbuat baik dan bermanis muka
jangan nanti nak kata aku macam-macam
..............................................
hurmmm what ever now aku feel fresh balik otak pon da sehat and diri pon
blom cukup kuat lagi tapi sepanjang berada di sana aku happy sangat-sangat
aku lupa alll the problem aku rasa bahagia sangat.....
hurmmm esok perjuangan demi perjuangan yang sampai bila kesudahan pon aku tak tahu

No comments:

Post a Comment