Tuesday 1 December 2009

♥ Huh cepatnya ♥

Tidak ku sedar rupanya sudah masuk bulan 12 bersamaan 1 hari bulan
perghhh kejapnya masa berlalu terasa seperti pejam bila celik balik dah bulan 12
skrg nie aku dok syok makan lollipop sis hehehe abis ler kena rempat
sambil membelek-belek pet society.......!!!
ntah bagaimana game ini pon aku tarak taw....!
taw tak mengenai mandi bunga....???
orang dulu-dulu kata mandi bunga nie untuk cepat dapat jodoh tu
kira kata orang dulu-dulu tapi sekarang aku tak rasa masih ada yang mempercayainya
lagi tapi kan yang bestnya mandi bunga nie dapat mewangikan badan
dulu senang nak cari bunga untuk dibawa mandi tapi sekarang dah susah
bayangkan rendam diri dalam air yang ada kelopak bunga rose merah, white and pink
tapi kan aku sebenarnya teringat kat someone nie not rindu just teringat sahaja
yang pasti bukan si bangang itu ya.......!!!!
aku kan pening lar dok memikir pasal hal remeh temeh nie
if dia berkuasa sepenuhnya bagaimana all my project....?
aku takut dia pengaruh kaw-kaw isk manusia manusia sebegini harus di beri
balasan setimpalnya ..... aku nak EXTAND....!!!
perlukan ruang untuk mengelakkan diri daripada mereka yang perasan bagussss.........
anyware malas sungguh untuk ku berceloteh lagi tak da apa-apa yang nak dikatakan
but suatu hari nanti aku nak seseorg nier berkata jujur dgn aku......!!!

2 comments:

  1. Member story sal mandi bunga tu yang teringat....nak mandi nya sennag beli 7 jenis bunga lepas tu mandi....

    ReplyDelete