Friday 25 December 2009

♥ iPod ♥



Aku punya colour pink

beli kat Dubai Mall kedai I STYLE

beli pada tanggal 21-12-2009 jam 8 or 9 lebey waktu dubai

aku colour pink manakala sis colour orange and babam colour black

semalam pagi sampai jek rumah terus charge berserta hp ku

memula aku just beli ipod dengan charge dia jek

tapi keesokkannya biga pon nak gak biganya sama colour dengan aku colour pink

so aku just tambah rubber untuk protect and stokin ipod

aku beli 8GB yang boleh masukkan lagu sebanyak 2000

akhirnya tercapai impian nak beli ipod

memula nak amek ipod shuffle tapi tak bestnya kena charge guna laptop

benda paling paling leceh nak kena buat plus susah tu nak tunggu 8 jam

so amek ler ipod nie yang kecik dan nipis kalau nak patah tu senang jek sekelip mata

nak beli berbulan-bulan oooo

kalau charge guna suis senang jek sebab boleh angkut ke mana-mana tapi

kalau kena charge kat laptop payah kalau bawa pergi travel sebab leceh

nak bawa laptop ke hulu ke hilir .......

1 comment:

  1. kencing kuat!!
    melayu haprak la ko ni!!!
    cakap pegi singapore!!
    hanjeng korang!!!
    kepale buto!!
    aku mmg menyampah org hipokrit mcm korang ni...
    tawu salahkan org lain je..
    padahal diri sendiri xde skill..
    bengong..
    aku xkn doakn ko jatoh mcm ko doakn org lain sbb korg mmg akn jatuh sndiri nnti!!


    xpyahla nk campor adukkan hal agame dgn hal korg ni.. sbb korg mmg sial bru skrang nk ingat agame.. penipu!!! biadap!!! shelake!!! hahaha!!! umo da tue, prangai cm bangkai!! bodo!! bangang!! pukimak!!!

    ReplyDelete