Tuesday 29 December 2009

♥ Aku kecewa ♥

Sangat-sangat-sangat kecewa.......and also terkilan giler
ada kawan group sama-sama nak buat kerja tapi last-last dengan tak beri
satu jawapan or keputusan dengan phone tak angkat
begini ker kata kawan yang susah sama susah senang sama senang....??
wahai kawan kalau ko tak nak sama-sama buat pembentangan kenapa
tak nak terus terang tak boleh ke beri sepatah kata kalau tak nak jawab call
tak boleh ker nak sms or e-mail
apa salah aku dengan sis sampai ko sanggup buat sebegitu pada kami
dulu ko kata kami kawan ko and ko nak kekalkan sampai ke akhir hayat
but now apa yang ko buat pada kami....??
suka eh ko tengok apa yang dah terjadi pada kami...?
dulu masa sebelom kerja siap korang sebuk-sebuk nak kerja
bila dah beri korang buat macam gini
kalau ko ada idea lain nape tak beritahu dah nama kita nie satu group
and kalau nak seprate pon sepatah kata beritahu best eh mendiamkan diri
membuatkan kami bersusah payah...
best eh buat kawan ko begini ini ker namanya kawan....??
nie bukan namanya kawan nie namanya lawan
and kalau ko rasa yang kami bodoh nie tak layak nak berkawan dengan ko yang
teramat pandai kenapa tak berterus terang jek..?
huh nie tak aku tak sangka ini yang ko beri pada kami eh
lagipon kalau dulu orang lain buat ko so nak balas dendam plak eh...??>?
and suka btol aku dengan cara ko and ko fikir ler guna fikiran apa yang ko buat
jangan nanti bila orang lain buat kat ko then ko menyesal
dan sekarang nie DUNIA ATAS DUNIA
tak da macam dulu tunggu kat AKHIRAT
jangan plak ko kata aku nie mengutuk ko or cakap belakang....
plzz ler cuba bertindak macam orang dewasa apa-apa semuka
jangan nak berselindung disebalik orang lain .....
huh aku tak kesah ler apa ko nak buat lepas nie
i know perwatakan ko and i think ko fikir ko akan boleh dapat fren lebih baek
pergi ler i tak kesah pong bukan ko sorang jek dalam dunia nie dicipta untuk kawan
ramai lagi and paling-paling aku kesal and aku nak keadilan
aku tak bersalah apa pasal korang sebuk nak cari pasal huh nak bincang
huhuhu blah ler dari hidup aku and aku muak giler ko panggil aku SAYANG
huh sayang konon ...
yang aku taw aku tak bersalah dan aku terima kritikan korang but
why should melampau-lampau sangat
best eh dapat maki orang dengan ayat itu....?
best eh tengok kemusnahan orang kata tak nak lemahkan semangat
tapikan bukan ker cara itu makin buat orang tak bersemangat
kalau sekali dua orang kata boleh naikkan semangat but kalau dah hari-hari
nampak muka buat macam gitu orang pon boleh patah semangat
ingat aku akan mengalah and blah dari situ
no way coz aku tak bersalah apa pong satu apa aku tak bersalah
tlg ler siasat betol-betol jangan main sedap tuduh jek
well macam mana kaum melayu nak maju kalau macam gini dan
secara jujurnya aku tak mengaku yang aku nie melayu coz i'm not melayu
but aku ISLAM....
berubah ler sebelom semuanya terlambat
pas nie jangan kata aku suka cakap belakang dah nama nie blog aku and
hak aku ler untuk type aku tlg ler aku tak suka orang baca dan suka suki
nak menjaja story apa aku tulis
dan jangan nak makin orang kata pasal bangsa melayu nie
melayu yang pantang tengok orang lain berjaya
melayu yang suka menjaja cerita orang @ kepochi @ sebuk nak amek taw hal org
melayu yang suka cucuk-cucuk untuk jatuhkan orang lain
so aku nak tengok sejauh mana permainan kalian semua
hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu dimana kebenaran dan dimana kesalahan
atek aritu cerita sebab apa Allah selalu menutup kesalahan orang buat
sebabnya dorang tak bersyukur dengan apa yang telah diberikan dan malah
sebuk nak mencemburui orang lain..............
dan terima kasih buat kawan-kawan dan lecturer-lecturer sebab buat sangat-sangat
baik kat aku dengan sis dan terima kasih banyak-banyak turunkan ilmu
dan aku harap agar kalian jangan buat orang lain seperti itu
dan fikirkan ler benda yang sama terjadi seperti yang aku kata DUNIA ATAS DUNIA
hari ini ko buat kami sebegini esok or lusa dengan izin Allah korang kena lagi teruk
so mana korang nak...??
renungkan dan fikirkan ler ia.....
dan kalau rasa yang korang itu hebat kenapa perlu nak bangga sangat-sangat
korang kena ingat hari ini korang di atas dan menganayai orang
tapi jangan terkejut bila korang alami nasib yang sama....
hurmm tlg ler eh jangan sebuk nak amek taw hal aku sebabnya ikut suka hati aku ler
kan nak tulis or cerita pasal apa dan korang tak ada hak even sedikit pon
untuk mempersoalkan dan menjaja kesemua cerita pasal ini
and kalau korang masih bukak story nak gaduh pasal isu nie better korang
hentikan niat sebab redha eh korang kalau aku panggil korang nie
sebuk dan kay po pasal hidup aku..............thx.....................

2 comments:

  1. kesian korg kan..da abez ckp da??korg tawu plak nk slahkn mbr uw nape xmsj or call..tp time korg xmsj n call miss uw der korg pikir x??laen kali sblm nk slahkn org,slahkn diri sndiri dlu,maki2 dri sndiri tuh dlu..then korg jgn jles nagn artwork org laen.dyeorg wat ngan usaha sndiri.bkn mcm korg,upah org wat kan artwork.da kaye sngat an??dah tu npe ssah sngt nk msj n call miss??pndai plak bg alasan mhal la coz kat sngapore??perh,ko kan kaye??bribu2 siak!!!mane resit??smlm poyo ckp nk bwk!!skang org da leh agak sape yg ckp tipu la!!!ko bg je resit!ckp cmpany ane!biar ktowg g cari smpai lubang cacing!!!asl xbg?ha?takot?cuak?sbb ko yg tipu??care la skit bile ckp "sye xeran la klu stakat ratos2 jer,bribu pon xpe sbb pnting kn kualiti"???hahaahahaha..ko nye BERKUALITI KER???KO PON LEH BANDINGKAN KO NYE NGAN DAK LAEN NYE LA!!!!SENGAL LA KO NIH!!!manje sangat!!!ko jgn ingt ko msk csmo ko uw hebat,leh gunekan org,bodohkan org!!!klu da kaye sngt g msk u ker!klej swasta laen ker!!asl xg?sbb ko tawu ko tu sbrnarnye xlayak!!!!!!aku mls nk ckp bnyak la kan,aku sian kat ko,mkin bnyk aku ckp,mkin trok ko kene nti.bbter ko blah jer.jgn ssahkn org laen dsebabkan perangai ko tuh!!!

    ReplyDelete
  2. hah,lg satu!!ko msk csmo uw kene gelak jer dok...kene bahan!!!!!jgn ingt ko da jerit2 dpan lctrer,dpan dak2 yg ko uw trer,kuat!!belah lah ko!!!korg sndiri yg da malukan diri sndiri,da jtohkn mruah dri sndiri....so,SENDIRI TANGGUNG MALU AR BILE KORG JEJAK KAKI KAT CSMO TU.OK.CCUUUUUUUUUNNNNNN...

    ReplyDelete