Sunday 6 December 2009

♥ Ada ke..! ♥

Aduhhh entah mengapa tetiba ada plak mempersoalkan tentang segalanya
Husband..? bila masa aku ada husband dan bila masa dari Cik ke Puan..?
adeyy terkejut habis aku dengan kenyataan HUSBAND
nikah lah plak and kalau benar aku dah awal-awal letak status sudah kahwin
tapi status aku tak da tulis menandakan hehehehe syuhhhhhh
boleh plak macam gitu.....!!!
pelik gak maybe sebab ada picture Shahqir kot tu yang dorang hengat aku dah kahwin
Zara kata kalau sekali tgk memang semua fikir dah kahwin ciss mentang-mentang
aku letak gambar anak-anak tapi lagi cute gambar anak-anak berbanding rupa sendiri
aritu letak kena kritik habis-habisan aduhh so malas nak letak baek diam-diam aje
bayangkan betapa gedix nya aku tukar nama kat Myspace dengan nama gedix
aku saja jek buat begitu and aku ada reason and reason aku kuat untuk melindungi
aku send msg kat Izzat dengan harapan biar dia hingat aku dah berpunya
lagipun itu semua taktik kotor yang aku lakukan...kotor ker..?? bukan kebaikkan ker..?
tapi ntah maybe pada zahirnya nampak gedik tapi dari segi dalaman ianya membantu aku
cuma realiti orangnya mana aku nak mencari...
bibik kata aku nie dgn lelaki garang ntah kenapa dulu dgn Piee aku tak garang
so aku saja usik Zara and tanya Zara kata aku tak garang cuma aku suka buat bodo
then bibik cakap benda tak logik...bibik kata aku dah ada pak we...
wekkk sesuka hati jek cakap aku dah ada belom taw....!!!!
kalau ada mesti hp aku memekak dan kerja dok bersms jek nie aku rilex jek dgn laptop
main seluruh game yang ada kat pesbook ( biga sebut pesbook )....
rilex jek bibik nie kalau ya pong nak cakap macam gitu kasi lah alasan sebetulnya and
buktikan sama ada benar atau tidak ini tak main cakap jek aku pong boleh cakap jek
cakap senang jek hati tak da rasa apa-apa ......
nak tgk Princess Frog lar tapi ntah bila pon tak pasti ingat ari Jumaat tu nak tgk
bawa anak-anak tapi bebudak dua org tu ada program lain iaitu tunggu papa dorang balik
pergi jahit baju sekolah so kerja aku dgn sis ikut dorang untuk tengok mana yang patut
Kak Eta dah tak boleh kuar dalam pantang kuar kol 5 lebey balik kol 11 malam
balik apa yang dikejarkan iailah tanaman kat Farm Ville
pagi nanti ada test drive hurmm kena belajar btol-btol sebab tahun depan bulan 5
lesen L dah mati tak larat aku nak mula dari awal nie memang kena belajar btol-btol
tak boleh nak main-main.......cepat pandai cepat habis....weeee

No comments:

Post a Comment