Monday 14 December 2009

♥ Sebalik sudut ♥

Assigment final untuk graphic illustration sudah settle tinggal class image aje
selasa pagi aku dan sekeluarga sudah hendak berangkat pergi ke Bangkok dan Dubai
barang-barang pon belom siap mengemas lagi nanti ler balik kelas baru kemas
lagipon ada dua tiga barang gitu belom ada ...
aduhh hampeh btol ar ada ke patut abg-abg aku sebuk nak nikahkan aku dgn sis serentak
atas alasan kalau dah kahwin kan aku dgn sis senang....
sis boleh ler kata sudah ada calon tapi aku calon pon tak ada huh ada cecita nak kasi
kahwin kan aku tak patut sungguh...!!!
esok pagi fly waktu pagi arghhh mencik bangun pagi malas sungguh.....
arghhh kelas pagi malasnya nak pergi malas nak bangun pagi
skrg nie dok sebuk tengok power puff girl
lepas kelas Mr Nair nak pergi tengok wayang tapi aduhhh barang-barang
yang hendak dipikul itu sungguh banyak macam mana nak pergi...?
hp aku bateri tinggal satu bar jek nak kena charge tapi ada sedikit kemalasan nak
mencari charge yang terselit ntah kat mana aku letak
lepas balik dari Senibong kepala aku makin sakit mencucuk-cucuk nie semua
angkara hidung aku iaitu sinus yang memerlukan untuk membuang ia
kak mai kata kalau tak buang nanti makin besar sementara aunty marie kata
nanti lelama suara jadi sengau arghhh takutnya
ex boss cik mai dulu amek masa 2 weeks untuk baik....lepas operation tu
tinggal kat sepital semalam then kena berjaga-jaga elakkan dari bersin
aku request kalau aku buat aku nak pengsan eiii takutnya
aunty marie kata anak buah dia buat budak tu umur 5 tahun rilex jek
aku 19 tahun pon still takut sebab dulu daddy buat kata sakit
effect kalau hidung aku buat hal mesti akan sakit sangat-sangat kepala
and hidung aku nie tak boleh disentuh atau terlanggar sebab terasa pedih sangat
kalau nak buat memerlukan 2 weeks baru baik tapi aku dapat cuti pon
2, 3 hari gitu tak sempat and tak ada masa plak
nak buat tapi takut kalau buat hidung aku baik kalau tak buat menderita ler aku
sampai berdarah hidung aku terluka.....
bosannya.....!!! nie pon still sakit kepala even dah makan 2 biji panadol and tampal
cool fever tapi macam tak berapa sangat.....
ya i know kalau nak bekesan kena tidur.....time to sleep
nite all......

No comments:

Post a Comment