Tuesday 8 December 2009

♥ Boring sungguh ♥

Boringnya tgh-tgh pagi nie macam dah tak tahu nak buat apa lagi
nak tidur mata tak mengantuk al maklum kata spesis burung hantu
macam terasa poyo je ar isk susah btol
3 hari nie bermula selasa sampai khamis bebudak graphic ada event E-Ship
room 2 level 3 ada sesi photoshoot aku tak amek port sebab tak da sentuh
apa-apa jawatan dalam graphic so tak payah nak fikir-fikir boleh rilex
giler ar tak sanggup tengok bebudak yang ada jawatan 24 hours busy
pulak tu lepas tu bermula 11.12.09 ada movie marathon sapa tidur kena tangkap
dan kuar dari dewan tak amek port sebab keadaan aku tidak mengizinkan aku
untuk menyertai agenda-agenda di malam hari dengan keadaan tempat
huh bosannya sebab tak amek port apa nak buat kalau datang just on9 je ker...?
ingat tak movie dulu-dulu
" BATU BELAH BATU BERTANGKUP " ( tak pasti btol ke tak ejaannya )
dulu-dulu papa selalu cakap dengan aku kalau jahat-jahat nanti mum pergi cari
batu tu masa tu aku kecik dalam 6 or 9 tahun gitu lupa dah
nanti aku akan tarik tangan mum tak kasi lepas tu menangis kalau tak silap
kenapa lah tak da apa-apa movie best kat tv semuanya cerita merepek-repek jek
baik pagi petang mahu pon malam aku nie dah naik bosan tgk BOLA
bukak laptop dah tak tahu nak buat apa lagi nak explore apa lagi
hurmmm niat nak pergi Bangkok tak tercapai sebab tiket dah penuh lagi pon
tak beritahu tarikh tetap tu yang payah tu sekarang nie dorang ada niat lain
nak pergi Langkawi tapi tak pasti sama ada jadi atau pon tidak sebab musim
cuti sekolah nie kesemua tiket penuh ...
nak pergi CHATTING dah bosan bebalik sama jek macam dah tak da apa-apa lagi
kat forum pon dah tak best lagi mana tempat yang best selain dari blogger,
facebook...? kerja aku dok melantak kuih tart jek isk makin embam aku nie
tak suka tart suka tepung tu jek dari dulu sampai sekarang kalau makan kuih tart
mesti makan tepung tu jek tak suka tart tu manis semacam jek
kalau sis buat kuih tart mesti aku request nak yang tepung jek tak nak ada tart
sepanjang tadi tenet wat hal bermula kol 8 malam isk stress btol aku
nie pon macam dah nak buat hal isk bosannya taw ler dah nak cukup bulan
tapi jangan ler buek macam gini aduhhh stress oooo macam gini
arghhh nak pergi or tak....!! nak or tak....!!!
dalam hati ada terasa seperti kebosanan nanti tapi dalam masa yang sama
sis kata line giler ..... hurmmm pe best untuk di buat....!!!

No comments:

Post a Comment