Wednesday 2 December 2009

♥ Benci pada si ♥

Benda sama terjadi lagi huh apa lah dorang nie pantang btol
tgk org len happy ending still nak menyusahkan kami
sampai bila nak maju kalau semua masih lagi tidak sedar diri masing-masing
bosan lah bila benda gini terjadi macam entah aku harap sangat cepat abis sem
kalau dulu aku hope sem kali nie tak terjadi macam gini tapi kini ia tetap berlaku
kat sapa yang suka nak menjatuhkan org tu kan korang sedar diri korang tak
nak kata all assigment aku dibuat orang len huh diri sendiri pon tidak sedar apa
cita-cita nak mengata aku ....
apa masalah korang sebenarnya eh...? nak kata bebudak umur dah besar
dah taw apa itu CINTA tapi still selenge nak mengata org nak buat jahat
kalau aku nak buat macam gitu dah lama aku buat si tak perlu aku belajar
bodoh lah dorang nie sesuka suki jek suka menaikkan darah aku
pasal kes nie jugak kepala aku macam nak pecah terasa nak demam
suka eh korang buat aku dgn sis macam gini
korang fikir korang tu bagus sangat ke setakat taw nak mengampu, membodek
baek korang tak payah belajar......!!!
kipas lah ehhh kipas sebanyak mana korang suka tapi korang kena ingat
satu hari nanti apa yang korang buat kat aku dgn sis akan kena balik kat korang
jangan terkejut kalau benda nie dua kali ganda terjadi....
arghhh macam mana lah nak ku lepaskan lagi perasaan marah aku dekat mereka
sungguh bosan dengan perangai mereka yang terlebey pandai ini
aku tak pernah pertikaikan hasil kerja mereka dan aku tak pernah pon kacau hidup
mereka tapi kenapa mereka gatal-gatal nak mengacau hidup aku...assigment aku
apa bagus sangat ke mereka aman ke hidup mereka dengan buat kami sebegini
aku dah tak taw nak buat macam mana lagi sungguh aku dah mula bosan
dengan perangai jahanam mereka itu bahagia kah hidup anda hanya sekadar suka
mengipas orang...?
bagus sangat ker karya korang sehingga korang sebuk nak amek kisah karya aku
dengan karya sis aku...?
kalau korang rasa yang karya korang tu top 1 kenapa tidak korang belajar tempat
lain kenapa mesti tempat yg sama...?
selagi si lalat-lalat pengipas nie masih ada maka keadaan akan sama
dan aku tak sangka perbuatan si ketua langau nie yang boleh membuatkan orang lain
merana sedap eh buat macam gitu...?
Wahai KETUA LANGAU bawa bertaubat lah ek muka tak reti nak malu eh...?
sebuk nak menyelit sedangkan awak tu dah tak da kena mengena lagi...??
kalau ikutkan hati yang tengah radang ini mau ajek aku kumpulkan mereka dan
aku lepaskan apa yang aku rasa nak taw jugak apa sebab sakit sangat hati dorang
dengan kami......yang boleh berfikir pong amek mudah jek malah siap boleh dengar
apa yang si KETUA LANGAU nie cakap apa tanpa reti nak siasat tanpa reti nak fikir
malu lah sikit jangan sampai orang bangsa lain kata kerja bangsa melayu nie cuma
taw nak dengki saling mendengki.....
tak malu eh dengan apa yang korang buat itu...???
aku pon tak taw macam mana nak maju dengan sikap mereka yang sungguh
tidak bertamadun itu....
aku tgk si PENOLONG LANGAU nie makin lama makin melampau
dan disokong oleh BAKAL EHE PENOLONG LANGAU nie lagi teruk
sekadar nak PENOLONG LANGAU untuk POPULAR dan join untuk MENGIPAS
tak malu eh lepas tu bila BERTOTOK taw plak nak cari kami tapi bila BERLANTOK
pandai buat hal dengan kami nie lagi besar punya tak reti malu
aku ingat di antara yang tua akan mengajar muda tapi sebaliknya yang tua menindas
yang muda bagus amalkan selalu aku tak taw lah bila kumpulan lalat-lalat nie
akan tumpas yang seharusnya PENASIHAT LANGAU tu harus tegur perbuatan
KETUA, PENOLONG berserta BAKAL EHE PENOLONG LANGAU
ini tidak makin terikut-ikut PERANGAI LANGAU-LANGAU YANG TAK SERUPA
LANGAU SEPATUTNYA KORANG NIE JADI PENGKIPAS UNTUK LAIN
INI TAK BETAPA BODOH DAN BANGANG NYA KALIAN NAK MENGIPAS
BENDA YANG TAK DA UNTUNG SEKARANG BOLEH LER DAH KERJA NANTI
MASIH KE KORANG NAK MENGIPAS BOSS KORANG...????
hati aku betol-betol sakit aku dah BOSAN.......!!!
berbekalkan ketabahan hati aku meneruskan kalau tidak aku sememangnya
dah teramat-amat give up tapi tak seorang pon yang benar-benar dapat mengerti
apa yang aku rasakan benda yang boleh membuatkan aku rasa MUAK, BOSAN,
MENYAMPAH.....dulu aku rilex jek entah lah apa sebab dorang sangat-sangat sakit
hati dengan aku n sis pong aku tak taw.....
BANGGA SANGAT LAH KORANG DENGAN karya korang itu dan
TAYANGKANLAH
karya korang yang
KORANG RASA BAGUS DAN
PALING TERCANTIK SEKALI
...

KALAU KORANG YANG BACA ITU TERASA SILA BAWA INSAF YA
JANGAN INGAT KORANG TU BAGUS SANGAT....
JANGAN INGAT NAK MENGIPAS ORANG JEK
DAN CUKUP-CUKUP LAH MEMBODEK DAN PENGAMPU EH....!!!
AKU NAK KORANG TAW AKU DAH BENCI TAHAP MELUAT DENGAN PERANGAI
KORANG YANG TAK BETUL ITU TOLONG LAH BETOL KAN DIRI KORANG TU
JANGAN SAMPAI AKU BETOLKAN DIRI KORANG WAKTU ITU KORANG
JANGAN NAK KATA AKU NIE KURANG AJAR KE HAPA....
AKU DAH BAGI WARNING TAPI KORANG MASIH TAK PAHAM-PAHAM
DAN SI KETUA LANGAU TU KAN CUKUP-CUKUP LAH EH NAK MENJAHANAM
KAN MASA DEPAN ORANG LAIN SEKARANG KO BUAT BEGINI NANTI
SAMPAI SATU SAAT ORANG LAIN AKAN JATUHKAN KO SEWAKTU KO DAH
ADA KELUARGA TIME TU KO JANGAN NAK MEROYAN SEBABNYA ITU JUGAK
ORANG LAIN RASA PERBUATAAN BODOH KO ITU......!!!!!!!

1 comment:

  1. wahai si gemok babi...
    sbenarnye korang yg bawak langau sbb babi mcm korang busok..
    busok hati!!!
    ko jgn nk kuang ajr..
    semua orang anti kat korg..
    korg bermasalah wahai babi gemok hodoh bodoh!!

    dear babi gemok bekacuk anjing...
    aku mmg xsuke korg..
    dibelakangku bnyak lagi kawan2 yg setuju dgn aku supaye korang berhenti je dari kolej ni!!!
    dorg sume sokong aku sbb dorg membe aku kt kolej ni..
    korg xdekn membe kt kolej ni???
    sbb korg gemok bodoh sombong hanjeng manja gampang bajek kurus padahal gemok XXXXL!!!

    serabai la korg ni..
    ckap pasal dosa..
    padahal korg yg najis!!!
    mughalazah!!!
    tolongla brenti dr kolej ni...
    plis.....
    haha!!
    kolej ni sempit sngat dgn kehadiran korg..

    korgkan kaye,,pegila blaja kat LIM KOK WING..

    konfem korg xkn ade membe sbb korang BABI HANJENG SOMBONG HARAM JADAH BULLDOG KARIPAP BASI LEMAK TEPU BENGAP BODO CELAKE TAIK LALAT..dan kitorang cume langau..

    ReplyDelete