Monday 23 July 2018

Sample Shiseido

Hahaha first time redeem shiseido selama nie brand ginik aku tak berani sebab as usual SA brand ginik akan pandang atas bawah lepas tu tak melayan pedihh weyy aku taw aku tak kaya but kau kerja je kat situ bukannya brand tu kau punya

So pergi lah then ada orang beli and bebel bebual pasal produk bla bla bla jenuh menunggu weyy so redeem laneige dulu pergi balik still tak settle grr

Rasa macam setengah jam aku menunggu so settle dapat lah redeem nasib baik SA shiseido agak friendly tak kerek so dia explain cara pakai 

Masa tu kakak bawa sofea jalan so aku yang tolong redeem kan sekali nasib baik dia kata boleh as long taw no ic dengan code fuhhh

Ramai cina yang redeem melayu cuma aku dengan kakak hmmm 

So dalam tu ada 3 packet so aku dengan kakak kasi 2 packet buat mum pakai katanya 1 packet boleh pakai 2 kali hmm macam best kan tapi kalau best pon bukannya boleh beli 

Berjaya redeem so next rezeki untuk redeem apa pulak hahahaha

No comments:

Post a Comment