Friday 13 July 2018

Gabungan Entry Lama

Alhamdulilah aku boleh download entry lama lama from 2 blog
masuk ke dalam blog nie kira kisah yang aku bebel kan dari
umur 18 tahun hingga ke 28 tahun weee

Sebenarnya dulu blog pertama 2008 aku private kan sebab malas
budak budak ex kolej taw sepanjang kisah yang terjadi depa tu
entah lah aku nie semua serba salah depa jek yang betol apa depa
buat semuanya yang terbaik lah apa aku buat semuanya salah lah

Then aku create another blog on 2010 kalau tak silap then deleted
lepas tu create lagik 2011 then deleted sebab menyampah hahaha
then create lagik 2011 pertengahan ke apa ek lupa then deleted sebab
terbanggang kasi url dekat seseorang yang tak sepatutnya aku bagi
konon nak tukar url cari follower lah

Lepas tu create July 2011 siap aku beli design lagik taw but tu lah
something happen dalam family masa 2012 then aku benci bila baca
memory lama menikam nikam sanubari aku so kebetulan ada manusia
yang tak sepatutnya taw blog aku boleh pulak taw then orang tu
sangat lah merbahaya suka jaja cerita memang tak lah untuk terus
aku bebel kat situ luahan perasaan

So aku beralih ke wordpress sebanyak 3 kali but cannot lah pasal tak boleh
nak upload gambar banyak banyak hanya 3GB free nak lebih sila bayar
walaupon aku suka wordpress sebab boleh ada icon smile lah cry lah
but pasal gambar jadi isu huhuhu

Then aku create blog lain but feel tu tak sama macam blog august 2008 dengan
blog july 2011 hmmmm

Bila dah umur 28 tahun aku feel macam memory tu walaupon pahit untuk
dibaca dikenang sebab rindu sangat but at least ada jugak sisa sisa memory
untuk aku baca senyum ingat balik walaupon dulu aku marah sangat sangat
adakah ini namanya aku dah move on terima apa yang ditakdirkan Allah
hmmm entah lah ada sesuatu yang menyebabkan aku nak combine kan
segala kisah yang pernah aku coretkan...

So akan ada banyak watermark url bermacam macam jenis hahaha
hmmm tu semua memory yang patut di simpan kahkahkah
walaupon orang cakap eii bodohnya bercerita macam gituk and eii malunya
but tu semua memory lahhhhhhh

Hmmm ku persembahkan gabungan 2 blog lama 3 wordpress lama menjadi
dalam 1 blog yang ini..!!!

Semuanya bersatu ke dalam blog nie...!!!

Semua memory even ianya more memalukan diri sendiri hahaha...

K bye~

No comments:

Post a Comment