Saturday 21 July 2018

Hotel Transylvania 3

Berkurun abad menunggu cerita nie keluar taw haishh payah betol terlayan season 1 and 2 damnn tak pepasal bila season 3 kena layan jugakkk wakakaka

Duit br1m aritu simpan RM100 letak tempat lain kes takut terpakai so letak tepi mihmihmih tapi jenuh jugak nak menunggu aku ingat summer bulan june rupanya july grrr

Umairah belanja pop corn besar so dah nak dekat time baru beli sebab kalau beli awal kang wayang belom start pop corn air habis dulu wawawa

Sampai je nak beli mak aii panjang beratur padahal masa blah tu kosong tak de orang sekejap jek penuh so risau jugak kalau kalau no dah keluar but still belom settle beli pop corn

Alhamdulilah settle beli pap lampu wayang no 7 keluar fuhh nak vanilla coke tapi tak de yang ada pepsi or mirinda strawberry ala tak best aku suka vanilla coke sebab dulu pergi wayang sekali try terus beli ala tak best but aku tak mengidam or craving nak kan vanilla coke hahaha

Wayang penuh walaupon masa tengok time tu semua green dapat kerusi A palinggg bawah adeyy apa boleh buat redha jek lah kata nak tengok kan kan kan

Nak masuk pon orang ramai but aku syak aku terpotong line la wakakaka sorry lah ehh orang belakang dengan air dengan pop corn dengan budak budak so terpotong line ehh tak sengaja...

Bebudak nampak enjoy so kira best lah kalau ranting aku kasi 10/10 best weyy tak sia sia aku menunggu lama untuk tengok funny best fun bebudak pon joget dengar lagu

Paling tak boleh blah lagu lama pon ada and cara lagu tu diperfomkan sangat best and kelakar nanti nak carik lah buat ringtone muahahhaa

Habis wayang mencari toilet as usual so settle pergi redeem barang later aku cerita lepas tu masuk dalam jusco nak beli air mineral sebab nak makan nasi ayam

And kisah sedih nasi ayam habiss lepas tu mee hot plate habis so makan lah pizza RM5 without gst wakakkaa

Kita makan nie dengan harapan perut kenyang lah dikau jangan nak banyak cekadakkk

Settle makan yayaz dengan umairah masuk kedai toy r us and aku masuk watson carik cosrx but dah tak de lagi aritu nampak pad cleanser dengan sheet mask hmm tak best lah bila lah nak ada toner segala bagai

Bebudak settle cuci mata aku masuk daiso carik few item yang viral but tarakkk jumpa so frustrating lah apa buat kan benda dah viral memang susah nak dapat

Masuk cotton on cuci mata lawa giler rainbow fairy light but harga tak lawa sebab RM119 no thanks better beli benda lain hahaha

Nak masuk sephora tak sempat kalau tak boleh remove nail polish hmm umairah nak tambah lagik but aku nak remove acaner tu lolz

So freaking tired nak kena cuci muka aku tak pakai makeup but aku pakai sunblock grr malas dah lah aku malas nak jaga muka serba kemalasan lepas tu rasa macam skincare innisfree macam dah tak berkesan kat muka aku

Arghhh i need new skincare...!!!

No comments:

Post a Comment