Sunday 8 July 2018

Nonut The Hamster


Disebabkan tengok gelagat hamster
yayaz cute miut so aku nekad nak
bela sekor buat penghibur hati haha
cute kan aksi dorang yang lari sana sini

Aku beli storage bin then guna habuk
kayu yayaz and makanan yayaz jugak
cuma beli tempat air tempat makan
wheel dengan hamster jek

Aku baca kat group hamster prefer sendiri
tak suka bercampur tu yang bela sekor je
sama macam aku single gitukk

Aku namakan dia nonut and dia sangat
cute jenis baka rovoski ala tak reti eja
cinonet jek kecik jek diri pon ala ala
katek hahaha

Disebabkan cute macam nak picit jek
but aku still tak berani nak pegang belai
takut weyy aritu yayaz pegang pon
melompat grrr entah bila nak jinak
pon tak taw lah

Tak pe lah as long dia gedik mentel
sudah pantang tengok mesti gedik main
Wheel tunjuk aksi

Moga membesar dengan jayanya lah ehh
tak taw bila nak kasi pasangan wakkaka
apa kata sama sama forever alone lah

Ingat nak bela lagi sekor tapi takut
gaduh tak nak campur together so hmm
biar lah nonut menikmati semua benda
dia punya kang berebut pulak kan

Tengok tak de pulak nonut macam alone
selalu main makan tidur tu je activity
yang selalu nonut buat

Siang malam tidur tak taw lah bila masa
bangun kalau kacau bangun main wheel
lepas tu smbung balik tidur haiyaaa
mana tak membulat kan

Ahh makin bulat makin cute aper..!!!

No comments:

Post a Comment